KONKURS OFERT - Nr sprawy: 6/DPZ/12/U/2012
w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 14.000 euro
1. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4, woj. pomorskie,
tel. (059) 842 82 93, fax. (059) 842 80 48, http://www.pgm.slupsk.pl, – zarządca nieruchomości działający w imieniu i na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych „Słupska 18” oraz „Dworcowa 2” z Sycewic zaprasza do składania ofert w przedmiotowym Konkursie ofert
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczone zostało ogłoszenie oraz istotne warunki udziału w Konkursie ofert (stosowne załączniki i formularze): http://www.pgm.slupsk.pl (zakładka Przetargi)
3. Określenie przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z wykonywaniem okresowego wywozu nieczystości płynnych (ścieków bytowych) ze zbiornika bezodpływowego znajdującego się na terenie posesji Wspólnot Mieszkaniowych „Słupska 18” oraz „Dworcowa 2” w Sycewicach na każdorazowe zawiadomienie przez Zamawiającego od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2013r.
Szacunkowa ilość nieczystości stałych, przewidzianych do przekazania - ok. 84 m3 miesięcznie.
2) Wywóz nieczystości płynnych odbywać się będzie na podstawie telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego, najpóźniej w dniu następnym po dniu zgłoszenia. Ilość nieczystości płynnych obliczana będzie na podstawie faktycznej ilości opróżnianych zbiorników i informacji z liczników zamontowanych na pojazdach. Pojazdy asenizacyjne wyposażone w trwale zamontowane na pojeździe urządzenie pomiarowe w postaci przepływomierza umożliwiającego odczyt oraz zbiornik wyposażony w przezroczysty wziernik w celu potwierdzenia napełniania „kufy”.
3) Wykonawca zobowiązany jest wywozić nieczystości płynne pojazdami asenizacyjnymi spełniającymi wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do ruchu drogowego.
4) Pojazdy asenizacyjne winny być wyposażone w odpowiednią długość węży, zapewniające sprawne wykonanie usługi (długość węży uzależniona jest od odległości usytuowania szamba od miejsca postoju pojazdu) i być wyposażone w liczniki ścieków.
5) Każdorazowa usługa wywozu musi zostać potwierdzona przez kogoś mieszkańców posesji - „Karta wywozu (KW)” oraz „protokół przyjęcia” (PT) podpisany przez stację zlewni. Do wystawianej comiesięcznie faktury Wykonawca dołączy karty wywozu KW i protokół przyjęcia PT. Faktura bez dołączonych kart wywozu i protokołu przyjęcia nie będzie przyjmowana.
6) Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, szczególnie należy sprawdzić lokalizację zbiorników, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
3.1. Wykonawca będzie zobowiązany do wystawiania faktur VAT wg następujących zasad:
a) odrębnie na posesje wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Zamawiającego.
3.2. Realizacja zamówienia polegać będzie na sukcesywnym wykonywaniu usługi wywozu nieczystości płynnych w okresie obowiązywania umowy, na podstawie zlecenia wystawionego przez Zamawiającego.
3.3. Wykonawca zostanie poinformowany każdorazowo o terminie realizacji usługi zleceniem otrzymanym od Zamawiającego (może być to dyspozycja ustna).
3.4. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonywana usługa aby zdobyć wszelkich informacji, które mogą być konieczne do wykonania usługi i prawidłowej wyceny jej wartości.
3.5. Usługi będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego.
3.6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszego ogłoszenia.
3.7. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: najniższa cena - 100%
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia (wymagany) – od dnia zawarcia umowy do 30.09.2013r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
· posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj.:
· spełniają wymogi art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
· nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
· zaoferują termin płatności za wykonane zamówienia nie krótszy niż 30 dni.
7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) w celu wykazania posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wykonawca przedkłada:
a. aktualną decyzję właściwego organu zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych, o której mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm),
b. aktualną decyzję właściwego organu zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów, o której mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. O odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.),
c. aktualną umowę z właścicielem stacji zlewnej na przyjęcie nieczystości ciekłych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 października 2002 roku w sprawie warunków wprowadzania nieczystości ciekłych do stacji zlewni.
2) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do ogłoszenia;
3) Wypełniony i podpisany formularz cenowy stanowiący kalkulację ceny ofertowej z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1A do ogłoszenia.
4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do ogłoszenia
5) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – załącznik nr 2A do ogłoszenia,
6) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy (wykonawcy) składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty.
7) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 3 do ogłoszenia.
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji, w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty terminu składania ofert, przynajmniej 1 zamówienia obejmującego usługi w zakresie wywozu nieczystości płynnych (ścieków bytowych) ze zbiornika bezodpływowego.
Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencje.
8) Wykazu sprzętu /narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4 do ogłoszenia
Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionym sprzętem niezbędnymi do wykonania zamówienia tj: - min. 1 pojazd asenizacyjny do wywozu odpadów komunalnych płynnych wyposażony w licznik ścieków.
9) Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7 niniejszego ogłoszenia, polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt 7, ppkt. 1), 3), 4), 5), 6), 7), 8) niniejszego ogłoszenia dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
8. Termin składania ofert upływa dnia 01.10.2012r. o godzinie 09:00
9. Ofertę według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia wraz z wymaganymi załącznikami. należy złożyć w siedzibie zamawiającego, pok. nr 4 (sekretariat). Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej nazwą i adresem Wykonawcy oraz oznaczoną napisem:
„Oferta na wywóz nieczystości płynnych (ścieków bytowych)
z nieruchomości zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku”
10. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 01.10.2012r. o godzinie 09:15 – pokój nr 6
11. 11. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami – Joanna Urbańska – pokój nr 6
tel. (59) 84 87 522, w godz. od 9:00 do 13:00
12. Termin związania z ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
13. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
1) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
2) Cena ofertowa winna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki Wykonawcy dla realizowania przedmiotu zamówienia, w tym koszt transportu i odbioru ścieków w oczyszczalni. Oferowana cena winna być ceną całkowitą za wywóz 1 008 m³ ścieków, cena za wywóz 1 m³ ścieków wynikać będzie z ceny całkowitej. Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena całkowita.
3) Cena ofertowa winna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki Wykonawcy dla zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w: ogłoszeniu o konkursie, istotnych postanowieniach umownych.
4) Rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie w złotych polskich.
5) Cena ofertowa winna zawierać podatek VAT.
14. Niniejsze zapytanie ofertowe służy ustaleniu szacunkowej wartości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru wykonawcy w ramach w/w postepowania.
|