Numer sprawy: 10/DPZ/RB/2010
KONKURS OFERT na:
roboty budowlane (bez obowiązku stosowania ustawy Pzp).
1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 działające w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk zaprasza do złożenia oferty na wykonanie:
Remontu dachu budynku mieszkalnego- przy ul. MORCINKA nr 5 w Słupsku.
2. Zakres robót: określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia, specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowiąca załącznik nr 3.
3. Wymagany termin wykonania robót: 2 miesiące od daty podpisania umowy.
4. W ofercie należy podać cenę ryczałtową brutto z podatkiem VAT (cyfrowo i słownie)- wyliczoną poprzez opracowanie kosztorysu ofertowego (metodą kalkulacji szczegółowej), który winien być sporządzony na podstawie przedmiaru robót z uwzględnieniem STWiORB.
4.1. Wykonawca sporządzając kosztorys ofertowy jest zobowiązany przyjąć podane przez zamawiającego podstawy do ustalenia nakładów rzeczowych dla robót wyszczególnionych w
przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 oraz wyszczególnić nazwy, typ i producenta oferowanych materiałów budowlanych – w szczególności dotyczy to: dachówki, membrany dachowej, systemu rynien i rur spustowych, cegły klinkierowej .
Cena podana w ofercie musi wynikać z wyliczonej ceny kosztorysowej.
Zamawiający nie dopuszcza zastosowania w kosztorysie ofertowym takich poz. jak upust,
rabat itp. W przypadku pominięcia lub opuszczenia przez Wykonawcę w wycenie kosztorysowej jakiejś pozycji z przedmiaru robót lub pozycji materiałowych, zamawiający uzna, że takie pozycje zostały uwzględnione i wycenione w innych pozycjach kosztorysu ofertowego i zostały zawarte w ryczałtowej cenie ofertowej. Nie zwalnia to Wykonawcy z dostarczenia i wbudowania niezbędnych materiałów oraz wykonania takich robót
4.2. Cenę ofertową należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zawarcie umowy nastąpi w oparciu o wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia..
6. Do oferty sporządzone na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 należy załączyć nw. dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) referencje z wykonanych w ostatnich 5 latach robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia, potwierdzające doświadczenie Wykonawcy i należyte wykonanie co najmniej dwóch tożsamych zamówień,
Dokumenty wymienione w punkcie 6 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
7. Ofertę w zamkniętej kopercie z napisem „OFERTA remont dachu – Morcinka 5 w Słupsku - KONKURS OFERT" należy złożyć w sekretariacie PGM Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 pok. nr 4 (sekretariat) do dnia 15. 09. 2010r. do godziny 10:00.
8. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: - Mirosław Dańko tel. 59/ 84 87 521.
9. Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia. Załączniki:
1. formularz ofertowy - zał. nr 1
2. przedmiar robót - zał. nr 2 Prezes Zarządu
3. STWiORB
4. projekt umowy -zał. nr 3 Tomasz Sikora |