Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, 21.02.2013r. 

 

Nr sprawy: 1/DPZ/D/2013

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej 

 

Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na:  dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku.

 

 

Zamawiający - Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej  Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010. Nr 113, poz. 759 z póz. zm.) zwanej dalej "ustawą" podaje poniżej informuje o wynikach postępowania.

 

I. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej:

za najkorzystniejszą wybrana została oferta nr  2 złożona przez wykonawcę:

PPHU Toris-Papier

Arkadiusz Tokarewicz

75-216 Koszalin

ul. Przemysłowa 8B

 

Uzasadnienie wyboru oferty:

W przedmiotowym postepowaniu zostały złożone 3 oferty, z czego tylko 2 oferty spełniły warunki udziału
w postępowaniu.

Oferty nr 1 i nr 2 spełniły warunki udziału w postępowaniu. Treść ofert nr 1 i 2  jest zgodna z wymaganiami SIWZ. Wybrana została oferta najkorzystniejsza, tj. oferta, która w wyniku oceny ofert otrzymała największą ilość punktów.

 

II. Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert:

Numer oferty

Firma (nazwa) i adres wykonawcy

Punktacja w kryterium cena (waga 100%)

1

Rodan Sp. z o.o.

ul. Górecka 17, 60-201 Poznań

oddz. 76-200 Słupsk

ul. Koszalińska 5H

96,48

2

PPHU Toris-Papier

Arkadiusz Tokarewicz

75-216 Koszalin

ul. Przemysłowa 8B

100,00

3

Partner Ika-90 Sp.j.

Iwona Stempień

ul. Kamieńska 23

72-300 Gryfice

Oferta odrzucona,  zgodnie z art. 89. ust. 1 pkt. 5 w zw. z  art. 24 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Pzp

 

III. Informacja o wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania:

Wykonawcy wykluczeni z postępowania:

1)       Partner Ika-90 Sp.j. Iwona Stempień, ul. Kamieńska 23, 72-300 Gryfice

Podstawa prawna: art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 

Uzasadnienie

Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

Komisja przetargowa w wyniku sprawdzenia złożonych ofert stwierdziła następujące zastrzeżenia:

1.       Zamawiający dla potwierdzenia wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej  zgodnie z rozdziałem VI pkt 1 p.pkt c i d SIWZ  żądał aby wykonawca wykazał że posiada aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Na podstawie dokumentów załączonych do oferty wykonawca nie wykazał spełnienia powyższych warunków. Złożone dokumenty zostały wystawione z dniem 13.11.2012, tj. w okresie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W związku z powyższym proszę o przedłożenie w/w zaświadczeń aktualnych na dzień składania ofert.

 

W związku z powyższym Zamawiający w dniu 18.02.2013r. wezwał wykonawcę w terminie do dnia 20.02.2013r. godz. 12:00  do uzupełnienia  dokumentów dotyczących treści złożonej oferty.

Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wskazanych do uzupełnienia dokumentów (dokumenty wpłynęły do Zamawiającego w dniu 21.02.2013r. o godz. 11:10).

W związku z powyższym Wykonawca  nie spełnił warunków udziału w postępowaniu.

 

IV. Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone:

Zamawiający odrzucił z postępowania następujące oferty:

1.       Ofertę Nr 3 złożoną przez: Partner Ika-90 Sp.j. Iwona Stempień, ul. Kamieńska 23, 72-300 Gryfice.

 

Podstawa prawna:  art. 89. ust. 1 pkt. 5 w zw. z  art. 24 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Pzp

 

Uzasadnienie:

Oferta została odrzucona ponieważ Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 89 ust 1 "Ustawy" odrzuca ofertę jeżeli:

5) "została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert".

 

III. Informacja o terminie określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 lub 2 "ustawy" po upływie którego mogą zostać zawarte  umowy:

Umowa, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2  może zostać zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób - w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

 

IV. Informacje dodatkowe.

Brak.

 

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej str. 1.JPG210,56 kB
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej str. 2.JPG288,71 kB
Autor dokumentu: Joanna Urbańska
Udostępnił: Joanna Urbańska (2013-02-21, godz. 13:41)
Modyfikacja: Joanna Urbańska (2013-02-21, godz. 13:41)
Odwiedzin: 2200

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5441110