Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

 

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 14.000 euro na wykonanie oraz montaż tablic adresowo-informacyjnych na budynkach zarządzanych przez P.G.M Sp. z o.o.

 

 

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

Zamawiający - Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4, działające w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk, zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych których wartość nie przekracza kwoty 14.000 euro,  informuje, że dokonano rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania.

 

I.        Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej i złożonych ofertach

 

W ramach w/w postępowania wpłynęły 2 oferty złożone przez:

1. EFFECT TEAM Anna Pruszak

76-200 Słupsk, Ul. Andersa 5C

z ceną brutto (z VAT) 46 051,20 zł.

 

2. "DOUBLET -POLFLAG" Sp. z o.o.

Ul. Piekarska 86, 43-300 Bielsko - Biała

z ceną brutto (z VAT) 15 865,77 zł.

 

 

za najkorzystniejszą wybrana została oferta nr  1 złożona przez wykonawcę:

EFFECT TEAM Anna Pruszak

76-200 Słupsk, Ul. Andersa 5C

 

Uzasadnienie wyboru oferty:

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu.

Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 38 000,00 zł (bez podatku Vat), 46 740,00 zł (z podatkiem VAT). Cena oferty najkorzystniejszej nie przekracza tej kwoty.

W postepowaniu złożono 2 oferty. W dniu 22.11.2012r. wykonawcę "DOUBLET -POLFLAG" Sp. z o.o. wezwano do złożenia wyjaśnień dot. udzielonego okresu gwarancji oraz wyjaśnienie elementów ceny oferty w celu wyjaśnienia, czy oferta w/w wykonawcy nie zawiera rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia. Wykonawca do dnia 26.11.2012r. do godz. 10:00 w wyznaczonym terminie nie złożył w/w wyjaśnień. W związku
z powyższym oferta nr 2 nie podlega ocenie i zostaje odrzucona w przedmiotowym postępowaniu.

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
zaw. o wyb. oferty nr spr 7DPZ12U2012.pdf464,58 kB
Autor dokumentu: Joanna Urbańska
Udostępnił: Joanna Urbańska (2012-11-26, godz. 11:23)
Modyfikacja: Joanna Urbańska (2012-11-26, godz. 11:23)
Odwiedzin: 2197

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5476992