Nr sprawy: AWM//2022 Słupsk, dn. 23.08.2022 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości przy ul. Kołłątaja 40
w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia:oferta na remont budynku z oficynami według przedmiaru.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: do uzgodnienia z zarządem wspólnoty .
3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umowa zawartą z Zamawiajacym.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące
5. Warunki płatności: 30dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
-
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – remont budynku Kołłątaja 40”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 09.09.2022 r. o godz. 14:30
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Marta Zegadło,
e-mail: marta.zegadlo@pgm.slupsk.pl, tel. 782-965-311 w godzinach od 7 do 15.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1.Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.
3.Przedmiar robót.
|