Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AWM/ 83/ 08/2022                                    Słupsk, dnia 18.08.2022 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Grodzkiej 11 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

1.Przedmiot zamówienia:

Remont kompleksowy budynku wspólnoty

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zgodnie ze wskazaniami zarządu wspólnoty

 

3. Termin realizacji zamówienia: 2023r. - do uzgodnienia z zarządem wspólnoty

 

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat

 

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

 

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

 

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

 

Terminy

1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Remont budynku wspólnoty mieszkaniowej Grodzka 11.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 02.09.2022 r. do godz. 15:00

3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Irena Paprzycka,
e-mail: irena.paprzycka@
pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 664/ 783 271 614 , w godzinach od 7ºº do 15ºº.

 

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
od postępowania lub wyboru wykonawcy.

 

Załączniki do pobrania:

  1. Formularz ofertowy,

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

  3. Przedmiar robót

     

 

 

…………………………………

(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
SKM_C30822081810511.pdf60,18 kB
formularz ofertowy.doc40,00 kB
oświadczenie oferenta.doc31,00 kB
oświadczenie wykonawcy.doc43,50 kB
SKM_C30822081810150.pdf1 448,14 kB
SKM_C30822081810131.pdf1 549,53 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2022-08-18, godz. 10:38)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2022-08-18, godz. 10:38)
Odwiedzin: 634

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6061578