Nr sprawy: AWM/ 83/ 08/2022 Słupsk, dnia 18.08.2022 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Grodzkiej 11 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1.Przedmiot zamówienia:
Remont kompleksowy budynku wspólnoty
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zgodnie ze wskazaniami zarządu wspólnoty
3. Termin realizacji zamówienia: 2023r. - do uzgodnienia z zarządem wspólnoty
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Remont budynku wspólnoty mieszkaniowej Grodzka 11.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 02.09.2022 r. do godz. 15:00
3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Irena Paprzycka, e-mail: irena.paprzycka@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 664/ 783 271 614 , w godzinach od 7ºº do 15ºº.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
-
Formularz ofertowy,
-
Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.
-
Przedmiar robót
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej) |