KONKURS OFERT - Nr sprawy: 7/DPZ/12/U/2012
w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 14.000 euro
1. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4, woj. pomorskie,
tel. (059) 842 82 93, fax. (059) 842 80 48, http://www.pgm.slupsk.pl, – zarządca nieruchomości działający w imieniu i na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych „Słupska 18” oraz „Dworcowa 2” z Sycewic zaprasza do składania ofert w przedmiotowym Konkursie ofert.
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczone zostało ogłoszenie oraz istotne warunki udziału w Konkursie ofert (stosowne załączniki i formularze): http://www.pgm.slupsk.pl (zakładka Przetargi).
3. Określenie przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz montaż tablic adresowo-informacyjnych na budynkach zarządzanych przez P.G.M Sp. z o.o.
2) Tablice adresowo-informacyjne powinny zostać wykonane wg następujących kryteriów:
- wymiary: A 280-350 mm, B 320-390 mm.
- materiał: PCV minimum grubości 3 mm.
- nadruk UV odporny na wyblaknięcie i warunki atmosferyczne ( w tym niskie i wysokie temperatury),
- montaż: przyklejane na sylikon lub wkręty,
- ilość: A: 275 szt. , B: 13 szt.
- adresy nieruchomości, projekt graficzny oraz sposób montażu tablic stanowi załącznik do niniejszego zamówienia.
3) Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
4). Usługi będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego.
5) Wynagrodzenie za wykonanie oraz montaż tablic adresowo-informacyjnych będących przedmiotem zamówienia płatne będzie w terminie 30 dni po odbiorze potwierdzonym protokołem zdawczo-odbiorczym oraz chwilą zakończenia wykonania wszystkich prac ujętych w umowie.
6) Wykonawca udziela gwarancji na wykonanie i zamontowanie tablicy adresowo-informacyjnej na okres min. dwóch lat.
4 Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
5. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena - 50%
najdłuższy okres gwarancji – 50%
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia (wymagany) – max 6 tygodni od dnia zawarcia umowy
8. Opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
· posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj.:
· spełniają wymogi art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
· nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
9. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do ogłoszenia;
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do ogłoszenia
3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – załącznik nr 2A do ogłoszenia,
4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy (wykonawcy) składającej ofertę, o iple nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty.
5) Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł.
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
8. Termin składania ofert upływa dnia 20.11.2012r. o godzinie 09:00
9. Ofertę według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia wraz z wymaganymi załącznikami. należy złożyć w siedzibie zamawiającego, pok. nr 4 (sekretariat). Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej nazwą i adresem Wykonawcy oraz oznaczoną napisem:
„Oferta na wykonanie tablic adresowo – informacyjnych”
10. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20.11.2012r. o godzinie 09:15 – pokój nr 6
11. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami – Joanna Urbańska – pokój nr 6
tel. (59) 84 87 522, w godz. od 9:00 do 13:00
12. Termin związania z ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
13. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
1) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
2) Cena ofertowa winna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki Wykonawcy dla zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w: ogłoszeniu o konkursie, istotnych postanowieniach umownych.
3) Rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie w złotych polskich.
4) Cena ofertowa winna zawierać podatek VAT.
14. Niniejsze zapytanie ofertowe służy ustaleniu szacunkowej wartości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru wykonawcy w ramach w/w postepowania. |