Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AWM/ 52 / 2022 Słupsk, dnia 20.06.2022r.

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kołłątaja 23/23of w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

1. Przedmiot zamówienia: Termomodernizacja budynku Kołłątaja 23/23of w Słupsku.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.

3. Termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od podpisania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy do 60 dni od dnia otwarcia ofert.

  1. Warunki udziału Wykonawcy:

    a) Posiadał doświadczenie w pracach termomodernizacyjnych budynków objętych ewidencją Konserwatora Zabytków poświadczonych na piśmie/ referencje minimalnie trzy należy przedłożyć do oferty.

    b) Posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500.000, 00 zł

    5. Kryteria wyboru oferty : cena - 80%, okres gwarancji – 20%. Cena ofertowa to całkowite wynagrodzenie brutto, podane w formie ryczałtu i zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Wynagrodzenie nie może podlegać podwyższeniu na etapie realizacji umowy, nawet w przypadku wystąpienia rodzajów i kosztów, których wykonawca nie mógł przewidzieć w momencie składania oferty.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

Terminy

1. Ofertę składającą się formularza ofertowego, dokumentów poświadczających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz kosztorys ofertowy należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Termomodernizacja budynku Kołłątaja 23/23of w Słupsku”.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 06.07.2022r. do godz. 15.00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Marta Zegadło

e-mail: marta.zegadlo@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-64/ 782 965 311, w godzinach od 8.00 do 16.00,

 

Wybór oferty

  1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Ocenie podlegać będą oferty spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.

  2. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany na podstawie określonych w zamówieniu kryteriów. Wyłoniony wykonawca zostanie powiadomiony przez administratora.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

  1. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
ogłoszenie Kołłataja 23 23 of.pdf88,20 kB
przedmiar Kołłątaja 23 23 of.pdf1 679,07 kB
Formularz ofertowy.odt17,40 kB
Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt27,17 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2022-06-20, godz. 15:12)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2022-06-20, godz. 15:12)
Odwiedzin: 489

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5440014