Nr sprawy : AWM/ 6 /2022
Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
Administracja Wspólnot Mieszkaniowych ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
Zarządca nieruchomości działający w imieniu i na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych
OGŁOSZENIE
KONKURS OFERT
„Wykonywanie usług kompleksowej deratyzacji w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku
Administrację Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku”
Słupsk dnia 02 .02.2022 rok
Renata Dyjas
-
Informacje ogólne:
-
Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. Administracja Wspólnot Mieszkaniowych ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
Zarządca nieruchomości działający w imieniu i na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych
NIP: 939–00–07–964, REGON: 771285155;
Strona internetowa: http://www.pgm.slupsk.pl
Adres poczty elektronicznej e-mail: renata.dyjas@pgm.slupsk.pl
Telefon: Renata Dyjas - Kierownik AWM
-
Adres strony internetowej, na której zamieszczone zostało ogłoszenie oraz istotne warunki udziału w Konkursie ofert (stosowne załączniki i formularze): http://www.pgm.slupsk.pl (zakładka Przetargi)
-
Określenie przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „wykonywanie usług kompleksowej deratyzacji w nieruchomościach Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie deratyzacji poprzez wyłożenie środków trujących w posiadających atest Państwowego Zakładu Higieny we wszystkich korytarzach piwnicznych oraz zamiennie w komórkach gospodarczych na terenach posesji przynależnych do budynków w przypadku gdy budynki nie posiadają piwnic.
3. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca realizując przedmiot zamówienia jest zobowiązany uwzględnić w szczególności Uchwałę nr XIII/247/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2019 roku.
-
Termin realizacji zamówienia
Zamówienie należy realizować w następujących terminach:
-
od 15 marca do 15 kwietnia 2022r. - deratyzacja wiosenna
-
od 15 października do 15 listopada 2022r. - deratyzacja jesienna
-
niezwłocznie w przypadku pojawienia się gryzoni na nieruchomości.
-
Termin i miejsce składania ofert
1.Termin składania ofert upływa w dniu 21.02.2022r. do godz. 9.00
2. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat(pokój nr 3).
-
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
„Oferta – Wykonywanie usług kompleksowej deratyzacji w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku - Administrację Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku.
4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych
-
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy:
1.Spełniają warunki dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącym załącznik nr 2
2)Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówienie - zamówienie polegające na wykonaniu usług kompleksowej deratyzacji w nieruchomościach budynków mieszkalnych wielorodzinnych.
3)Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
-
Wykonawca spełni warunek dysponowania potencjałem technicznych do wykonania zamówienia.
-
Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
c. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia powyższego warunku w oparciu o przedstawione przez Oferenta dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (np. polisa OC/ gwarancja ubezpieczeniowa wraz z potwierdzeniem dokonania jej opłaty).
2.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania tj. wykonawcy w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach.
Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków udziału w postępowaniu może spowodować odrzucenie oferty.
VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć załącznik nr 2 i nr 3 do ogłoszenia.
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy licząc od upływu terminu składania ofert.
3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wzór stanowi załącznik nr4 do ogłoszenia.
4.Wszystkie wymagane dokumenty (załączniki do oferty) należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
5.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
6.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
7.Inne wymagane dokumenty: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii – jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika.
8.Brak jakiegokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów albo złożenie dokumentu w niewłaściwej formie może spowodować odrzucenie oferty.
VII. Termin i miejsce otwarcia ofert.
1. Otwarcie ofert odbędzie się w Administracji Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku w dniu 21.02.2022r. o godz. 9.30 (sala nr 6).
2.Informacja o wyniku postępowania i wyborze oferty zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
3.Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłocznie dostarczone wybranemu wykonawcy.
4.Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:
-
treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonymi w niniejszym dokumencie,
-
wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów,
-
wykonawca nie spełnił choćby jednego z wymagań określonych w niniejszym dokumencie,
-
jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
-
oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
VIII. Sposób przygotowania i składania ofert oraz zawartość oferty
-
Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
-
Oferta musi być sporządzona na piśmie w języku polskim według wzoru stanowiącego załącznik
nr 1
-
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Koperta powinna być zaadresowana według poniższego wzoru:
„Oferta:Wykonywanie usług kompleksowej deratyzacji w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. Administracja Wspólnot Mieszkaniowych w Słupsku”
Do oferty sporządzonej wg wzoru (załącznik nr 1) należy załączyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale nr VI.
-
Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów wymienionych w poprzednich punktach muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy (osobę podpisującą ofertę).
-
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) może spowodować odrzucenie oferty.
IX. Sposób obliczenia ceny
-
Cenę ofertową należy obliczyć łącznie z obowiązującym podatkiem VAT za wykonanie przedmiotu zamówienia.
-
W formularzu oferty należy podać wartość netto, wartość podatku VAT i cenę brutto (z podatkiem VAT) za wykonanie usługi objętej zamówieniem.
-
Cena musi być wyrażona w wartości brutto i wartości netto w złotych polskich. Tak obliczona cena będzie brana pod uwagę przez komisję przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
-
Wszystkie wartości oraz ostateczną cenę oferty należy obliczyć i podać zgodnie z polskim systemem płatniczym z dokładnością zaokrągleń do drugiego miejsca po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
X. Ocena ofert
-
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Ocenie podlegać będą jedynie oferty spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.
-
W odniesieniu do oferentów, którzy spełnią postawione warunki udziału w niniejszym „Konkursie ofert” Komisja dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie niżej określonego kryterium: najniższa cena – 100 %
-
Niespełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu może spowodować odrzucenie oferty.
-
Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania oferentów poprzez wywieszenie ogłoszenia na tablicach informacyjnych w poszczególnych administracjach. Wybranemu oferentowi zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
XI. Termin związania ofertą.
Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez okres 14 dni licząc od daty upływu terminu do składania ofert.
XII. Szczególne postanowienia, które zamawiający wprowadzi do umowy i przyszłe zobowiązania oferenta (wykonawcy) związane z umową
-
Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do ogłoszenia.
-
Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze ofert przez Zamawiającego.
XIII. Informacje dotyczące porozumiewania się
-
Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest Renata Dyjas - Kierownik, e-mail: renata.dyjas@pgm.slupsk.pl, tel. 515 149 186 w godzinach od 8.00 do 15.00.
2.Wszelkie zawiadomienia mogą być przekazywane przez Zamawiającego w formie pisemnej, za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
XIV. Protesty i odwołania.
-
W niniejszym postępowaniu oferentom nie przysługują protesty ani odwołania.
-
Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.
|