Nr sprawy: AWiL2/ 3 / 2022 Słupsk, dn. 13 stycznia 2022 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kołłątaja 7 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1.Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu budynku w zakresie :
Remont i docieplenie elewacji, izolacja pionowa ścian piwnicznych, remont klatki schodowej, remont piwnic, wymiana instalacji elektrycznej, wymiana okienek piwnicznych na nowe PCV( rozwierno uchylne, remont pomieszczenia strychowego wraz z położeniem nowej podłogi z płyty OSB w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ulicy Kołłątaja 7 w Slupsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: -----------.
3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z Zamawiającym.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat.
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na wykonanie remontu i docieplenie elewacji, izolacja pionowa ścian piwnicznych, remont klatki schodowej, remont piwnic, wymiana instalacji elektrycznej, wymiana okienek piwnicznych na nowe PCV( rozwierno uchylne, remont pomieszczenia strychowego wraz z położeniem w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ulicy Kołłątaja 7 ” Termin złożenia oferty upływa w dniu 24 stycznia 2022 r. o godz. 15:00.
2. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Joanna Pieczka
e-mail: joanna.pieczka@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-39 w godzinach od 7:00 do 15:00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia
3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną
4. Przedmiar prac
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej ) |