Nr sprawy: /AwiL 1/2021 Słupsk, dn. 23.12.2021 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Mickiewicza 19 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: wykonanie instalacji monitoringu w nieruchomości przy ul. Mickiewicza 19.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: instalacja 2 kamer (jedna kamera zenętrzna i jedna wewnątrzna) oraz rejestratora
3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z zawartą umową z Zamawiającym
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 3 lata
5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem:„Oferta – wykonanie instalacji monitoringu w nieruchomości Mickiewicza 19 w Słupsku”.
2.Termin złożenia oferty upływa w dniu 15.01.2022 r. o godz. 13:00.
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Izabela Mejsner, e-mail: izabela.mejsner@pgm.slupsk.pl, tel. 725-757-801, w godzinach od 7:00 do 15:00.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia. |