Nr sprawy: AwiL2/110/2021 Słupsk, dnia 22.12.2021 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Prusa 8 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
-
Przedmiot zamówienia:
- opracowanie audytu remontowego obejmującego swoim zakresem gruntowny remont budynku przy ul. Prusa 8 w Słupsku
- w oparciu o audyt remontowy opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z koniecznymi uzgodnieniami z konserwatorem zabytków (obiekt wpisany do Wojewódzkiej ewidencji zabytków Województwa Pomorskiego) oraz z Urzędem Miejskim w Słupsku ( w zakresie kolorystyki).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) opracowana dokumentacja winna obejmować zakres prac ujęty w posiadanej przez wspólnotę dokumentacji projektowo kosztorysowej przygotowanej w 2017 r. (tj. projekcie budowlanym remontu elewacji wraz z przedmiarami, przedmiarem remontu kl. schodowej z wymianą instalacji elektrycznej) oraz montaż monitoringu na kl. schodowej. Pozostałe szczegóły do uzgodnienia z zarządem wspólnoty.
Uwaga: izolacja pionowa fundamentów od strony ul. Prusa w Słupsku została wykonana.
b) dostarczyć do Zamawiającego 4 egzemplarze projektu, 3 egzemplarze audytu, 3 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, 3 egzemplarze przedmiaru robót, 4 egz. STWiORB
c) przedmiotowe dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej (format * pdf)
3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z zamawiającym
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące z oboowiązkiem jednokrotnej aktualizacji kosztorysów wraz z audytem w okresie roku od zakończenia umowy.
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Prusa 8 opracowanie audytu remontowego obejmującego swoim zakresem gruntowny remont budynku przy ul. Prusa 8 w Słupsku wraz z dokumentacją projektowo-kosztorysową.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 17.01.2022 r. do godz. 10:00
3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc, e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel.. (59) 848 76 54 , w godzinach od 7ºº do 15ºº.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
-
Formularz ofertowy,
-
Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.
-
Projekt budowlany, przedmiary
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej) |