Nr sprawy: AwiL2/109/2021 Słupsk, dnia 22.12.2021 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kołłątaja 38 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
-
Przedmiot zamówienia: opracowanie audytu remontowego obejmującego swoim zakresem gruntowny remont budynku ul. Kołłątaja 38, ul. Kołłątaja 38 A, ul. Kołłątaja 38B w Słupsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) opracowanie audytu remontowego obejmującego swoim zakresem gruntowny remont budynku ul. Kołłątaja 38, ul. Kołłątaja 38 A, ul. Kołłątaja 38B w Słupsku z wykorzystaniem zakresu prac ujętych w posiadanej przez wspólnotę dokumentacji projektowo kosztorysowej przygotowanej w grudniu 2018 r. Pozostałe szczegóły do uzgodnienia z zarządem wspólnoty.
b) dostarczenie do Zamawiającego 3 egzemplarzy audytu remontowego w wersji papierowej i elektronicznej (format *pdf)
c) obiekt wpisany do Wojewódzkiej ewidencji zabytków Województwa Pomorskiego.
3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z zamawiającym
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Kołłątaja 38 opracowanie audytu remontowego obejmującego swoim zakresem gruntowny remont budynku ul. Kołłątaja 38, ul. Kołłątaja 38 A, ul. Kołłątaja 38B w Słupsku
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 17.01.2022 r. do godz. 10:00
3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc, e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel.. (59) 848 76 54 , w godzinach od 7ºº do 15ºº.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
-
Formularz ofertowy,
-
Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.
-
Projekt budowlany, przedmiar
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej) |