Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AwiL2/108/2021                                        Słupsk, dnia 22.12.2021 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Prusa 9 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

  1. Przedmiot zamówienia: wykonanie remotnu budynku przy ul. Prusa 9 w Słupsku zgodnie
    z dokumentacja projektowo-koszotorysową oraz audytem remontowym.

 

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: dołączona do ogłoszenia dokumentacja tj. „ Projekt budowlany remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Bolesława Prusa 9, 76-200 Słupsk”, przedmiar, audyt remontowy (tj. opis techniczny podstawowych elementów budynku, opis techniczny optymalnego wariantu przedsięwzięcia remontowego przewidzianego do realizacji) .

 

3. Termin realizacji zamówienia: 2022r. miesiąc do ustalenia ze Wspólnotą Mieszkaniową

 

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 miesięcy

 

5. Warunki płatności:30 dni od dnia złożenia faktury.

 

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.

 

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

 

Terminy

1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta –
Prusa 9 – remont budynku zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową oraz audytem remontowym.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 17.01.2022 r. do godz. 10:00

3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
e-mail:
robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 848 76 54, w godzinach od 7ºº do 15ºº.

 

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
od postępowania lub wyboru wykonawcy.

 

Załączniki do pobrania:

  1. Formularz ofertowy,

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia,

  3. przedmiar, projekt, audyt remontowy

     

     

 

 

 

 

…………………………………

(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
formularz ofertowy.doc40,00 kB
oświadczenie oferenta.doc31,00 kB
oświadczenie wykonawcy.doc43,50 kB
audyt.pdf543,28 kB
OGLOSZENIE Prusa 9 remont budynku zg. z dok. projektowo koszotorysowa oraz audytem remontowym.pdf69,21 kB
Projekt budowlany czesc graficzna.pdf2 507,69 kB
Projekt budowlany.pdf2 379,36 kB
Przedmiar robót.pdf8 342,09 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2021-12-22, godz. 14:01)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2021-12-22, godz. 13:54)
Odwiedzin: 694

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5487405