Słupsk, dnia 08.11.2021r.
OGŁOSZENIE
O KONKURSIE OFERT
AWiL1/7/2021r.
na stałe wykonywanie usług komunalnych w nieruchomościach administrowanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku Administrację Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.
-
Zamawiający:
PGM Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.
-
Określenie przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest: stałe wykonywanie usług komunalnych w zakres, których wchodzi:
- usługi transportowe,
- usługi porządkowe,
- usługi naprawcze na terenach nieruchomości.
-
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi warunkami:
Obowiązkiem wykonawcy jest:
-
złożenie do odpowiednich organów i instytucji wniosków celem uzyskania wymaganych prawem wszelkich decyzji administracyjnych umożliwiających wykonanie wszystkich usług;
-
uzgodnienie z zamawiającym przyjętych rozwiązań technicznych i materiałowych.
-
Załączniki określające przedmiot zamówienia:
- wykaz nieruchomości, w których będą wykonywane usługi komunalne – załącznik nr 1 do ogłoszenia.
-
Termin wykonania zamówienia: 1.01.2022r. do 31.12.2023r.
-
Termin i miejsce składania ofert:
-
Termin składania ofert upływa w dniu 07.12.2021r. do godz. 10.00.
-
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6,
sekretariat (pokój nr 6).
-
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
"Oferta – stałe wykonywanie usług komunalnych”.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
1.1 Spełniając warunki dotyczące:
a. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Weryfikacje powyższego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
b. Posiadają wiedzy i doświadczenia.Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonywaniu usług komunalnych.
c. Dysponowaniaodpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca spełni warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje, co najmniej:
- 1 ciągnikiem wraz z aktualnym zaświadczeniem o sprawności technicznej.
Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje, co najmniej:
- 1 osobą posiadającymi kwalifikacje zawodowe.
d. Potwierdzą odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową.
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości, co najmniej 100.000,00 zł. Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia powyższego warunku w oparciu o przedstawione przez Oferenta dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (np. polisa OC/ gwarancja ubezpieczeniowa wraz z potwierdzeniem dokonania jej opłaty).
1.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia postepowania, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
a. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
b. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
c. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
f. Wykaz usług wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, których wzór stanowi załącznik nr 4 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
- Dowodami, o których mowa powyżej jest poświadczenie, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonelub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia
- W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów poświadczających, że wykazane roboty zostały wykonane należycie.
g. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
h. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, których wzór stanowi załącznik nr 5 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
i. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, których wzór stanowi załącznik nr 6 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
j. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, których wzór stanowi załącznik nr 7 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 powyżej zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dostarczone przez wykonawcę.
3. Nie spełnienie chociażby jednego w wymaganych warunków udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.
-
Zawartość oferty:
-
Oferta musi zawierać dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu Oferenta określone w pkt. V.
-
Ofertę należy przedstawić w następującej formie: formularza ofertowego – załącznik nr 8 do ogłoszenia.
-
W przypadku jakichkolwiek braków w dokumentach wskazanych w pkt. V p. pkt. 1 oraz pkt. VI p. pkt. 2 zamawiający może dokonać jednokrotnego wezwania oferenta do uzupełnienia oferty bądź złożenia do niej wyjaśnień. Uzupełnienie bądź złożenie wyjaśnień nie może prowadzić do zmiany treści oferty.
VII. Ocena ofert / kryterium wyboru
-
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Ocenie podlegać będą jedynie oferty spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.
-
W odniesieniu do oferentów, którzy spełnią postawione warunki udziału w niniejszym „Konkursie ofert” Komisja dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie niżej określonego kryterium / określonych kryteriów:
Cena 100%
W tym:
1) Stawka 1 r-g ( brutto tj. z narzutami) pracy pracownika - …......... zł / r-g – 25%
2) Stawka pracy ciągnika z przyczepą 1 godz. - …........... % – 25%
3) Koszt sprzątania strychu - …........... % – 15%
4) Koszt sprzątania korytarza piwnicznego - …............ % – 15%
5) Koszt transportu na wysypisko - ………..% – 20%
-
Sposób oceny ofert:
Ocenie w oparciu o ww. kryterium oceny ofert poddawane będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3.1. Ocena ofert za kryterium „Stawka 1 r-g (brutto tj. z narzutami) pracy pracownika” będzie dokonywana w ten sposób, że oferta proponująca najniższą cenę stawki 1 roboczogodziny(brutto) pracy pracownika otrzyma – 25 pkt., pozostałe oferty oceniane będą, według wzoru:
Rgp = ( Rgp N : Rgp B ) x 100 pkt x 25%
gdzie:
Rgp – liczba punktów przyznanych w kryterium „Stawka 1 r-g (brutto) pracy pracownika” za cenę stawki roboczogodziny pracy pracownika
Rgp N – cena stawki roboczogodziny oferty najtańszej
Rgp B – cena stawki roboczogodziny oferty badanej
3.2. Ocena ofert za kryterium „Stawka pracy 1 godz. ciągnika z przyczepą” będzie dokonywana w ten sposób, że oferta proponująca najniższy wskaźnik stawki pracy 1 godz. ciągnika z przyczepą otrzyma – 25 pkt., pozostałe oferty oceniane będą, według wzoru:
Scp = (Scp N : Scp B ) x 100 pkt x 25%
gdzie:
Scp – liczba punktów przyznanych w kryterium „Stawka pracy 1 godz. ciągnika z przyczepą” za cenę stawki pracy 1 godz. ciągnika z przyczepą
Scp N – cena stawki pracy 1 godz. ciągnika z przyczepą oferty najtańszej
Scp B – cena stawki pracy 1 godz. ciągnika z przyczepą oferty badanej
3.3. Ocena ofert za kryterium „Koszt sprzątania strychu” będzie dokonywana w ten sposób, że oferta proponująca najniższy wskaźnik kosztu otrzyma – 15 pkt., pozostałe oferty oceniane badaną, według wzoru:
Ks N
Ks = ------------- x 100pkt x 15%
Ks B
gdzie:
Ks – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium - Koszt sprzątania strychu
Ks N - wysokość najniższego wskaźnika kosztu sprzątania strychu spośród badanych ofert
Ks B - wysokość wskaźnika kosztu sprzątania strychu z oferty badanej.
3.4. Ocena ofert za kryterium „Koszt sprzątania korytarza piwnicznego” będzie dokonywana w ten sposób, że oferta proponująca najniższy wskaźnik kosztów otrzyma – 15 pkt. , pozostałe oferty oceniane będą, według wzoru:
Kk N
Kk = ------------- x 100pkt x 15%
Kk B
gdzie:
Kk – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium - Koszt sprzątania korytarza piwnicznego
Kk N - wysokość najniższego wskaźnika kosztu sprzątania korytarza piwnicznego spośród badanych ofert
Kk B - wysokość wskaźnika kosztu sprzątania korytarza piwnicznego z oferty badanej
3.5. Ocena ofert za kryterium „Koszt transportu na wysypisko śmieci” będzie dokonywana w ten sposób, że oferta proponująca najniższy wskaźnik kosztów otrzyma – 20 pkt. , pozostałe oferty oceniane badaną, według wzoru:
Kt N
Kt = ------------- x 100pkt x 20%
Kt B
gdzie:
Kt – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium - Koszt transportu na wysypisko śmieci
Kt N - wysokość najniższego wskaźnika kosztu transportu na wysypisko śmieci spośród badanych ofert
Kt B - wysokość wskaźnika kosztu transportu na wysypisko śmieci z oferty badanej.
4. Przyjmuje się, że 1% = 1pkt (obliczenia dokonywane będą z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
5. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonywany będzie oddzielnie dla każdej części zamówienia.
6. Ofertą najkorzystniejszą dla każdej z części zamówienia będzie oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów za 5 kryteria”.
7. Zamawiający udzieli zamówienia jednemu oferentowi, którego oferta otrzyma najwyższą liczbę punktów i odpowiadać będzie wszystkim wymogom określonym w ogłoszeniu.
8. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonymi w niniejszym dokumencie,
b) wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów,
c) wykonawca nie spełnił choćby jednego z wymagań określonych w niniejszym dokumencie,
d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
e) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
9. Niespełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.
10. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania poprzez zamieszczenie informacji na tablicy ogłoszeń w siedzibie Administracji Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6.
VIII. Termin i miejsce otwarcia ofert.
-
Otwarcie ofert odbędzie się w Administracji Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku w dniu: 07.12.2021r. o godz. 13.30 (pok. nr 6a).
-
Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłocznie dostarczone wybranemu wykonawcy.
-
Wyniki postępowania zostaną udostępnione oferentom poprzez zamieszczenie ich na tablicy ogłoszeń w Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.
-
Kontakt z Zamawiającym
-
Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest: Wojciech Simonowicz – Kierownik AWiL nr 1, e-mail: wojciech.simonowicz@pgm.slupsk.pl, tel. 59 8487600, fax. 59 8487591 w godzinach od 8.00 do 15.00. Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.
-
Wszelkie zawiadomienia i pytania mogą być przekazywane przez Zamawiającego w formie pisemnej, za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
X. Protesty i odwołania.
-
W niniejszym postępowaniu oferentom nie przysługują protesty ani odwołania.
-
Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.
|