Słupsk, dnia 08.11.2021r.
OGŁOSZENIE
O KONKURSIE OFERT
AWiL2/92/2021r.
na stałe wykonywanie robót budowlanych w branży stolarsko – ciesielskiej w nieruchomościach administrowanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku Administrację Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku.
-
Zamawiający:
PGM Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku.
-
Określenie przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest: stałe wykonywanie robót budowlanych w branży stolarsko-ciesielskiej w zakres, których wchodzi:
- naprawa i konserwacja zamków, klamek, samozamykaczy, elektro-zaczepów w drzwiach w częściach wspólnych nieruchomości,
- naprawa, konserwacja i uzupełnienie stopni schodowych, podestów, podłóg, tralek i poręczy,
- regulacja zawiasów drzwiowych,
- naprawa, konserwacja i wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w częściach wspólnych,
- naprawa i wymiana drewnianych pokryw na studzienki kanalizacyjne.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi warunkami:
Obowiązkiem wykonawcy jest:
-
złożenie do odpowiednich organów i instytucji wniosków celem uzyskania wymaganych prawem wszelkich decyzji administracyjnych umożliwiających wykonanie wszystkich usług;
-
uzgodnienie z zamawiającym przyjętych rozwiązań technicznych i materiałowych.
-
Załączniki określające przedmiot zamówienia:
- wykaz nieruchomości, w których będą wykonywane prace w branży stolarsko – ciesielskiej – załącznik nr 1 do ogłoszenia.
-
Termin wykonania zamówienia: 1.01.2022r. do 31.12.2023r.
-
Termin i miejsce składania ofert:
-
Termin składania ofert upływa w dniu 07.12.2021r. do godz. 10.00.
-
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15,
sekretariat (pokój nr 3).
-
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
"Oferta – stałe wykonywanie napraw i konserwacji w branży stolarsko - ciesielskiej”.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
1.1 Spełniając warunki dotyczące:
a. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Weryfikacje powyższego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
b. Posiadają wiedzy i doświadczenia.Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonywaniu robót remontowych i konserwacyjnych w branży stolarsko – ciesielskiej o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto.
c. Dysponowaniaodpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje, co najmniej:
- 2 osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub minimum 3 letnie doświadczenie w zawodzie stolarz, cieśla.
d. Potwierdzą odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową.
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości, co najmniej 100.000,00 zł. Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia powyższego warunku w oparciu o przedstawione przez Oferenta dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (np. polisa OC/ gwarancja ubezpieczeniowa wraz z potwierdzeniem dokonania jej opłaty).
1.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia postepowania, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
a. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
b. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
c. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
f. Wykaz robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, których wzór stanowi załącznik nr 4 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
- Dowodami, o których mowa powyżej jest poświadczenie, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonelub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia
- W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów poświadczających, że wykazane roboty zostały wykonane należycie.
g. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
h. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, których wzór stanowi załącznik nr 5 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
i. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, których wzór stanowi załącznik nr 6 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
j. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, których wzór stanowi załącznik nr 7 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 powyżej zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dostarczone przez wykonawcę.
3. Nie spełnienie chociażby jednego w wymaganych warunków udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.
-
Zawartość oferty:
-
Oferta musi zawierać dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu Oferenta określone w pkt. V.
-
Ofertę należy przedstawić w następującej formie: formularz ofertowy – załącznik nr 8 do ogłoszenia.
-
W przypadku jakichkolwiek braków w dokumentach wskazanych w pkt. V p. pkt. 1 oraz pkt. VI p. pkt. 2 zamawiający może dokonać jednokrotnego wezwania oferenta do uzupełnienia oferty bądź złożenia do niej wyjaśnień. Uzupełnienie bądź złożenie wyjaśnień nie może prowadzić do zmiany treści oferty.
VII. Ocena ofert / kryterium wyboru
-
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Ocenie podlegać będą jedynie oferty spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.
-
W odniesieniu do oferentów, którzy spełnią postawione warunki udziału w niniejszym „Konkursie ofert” Komisja dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie niżej określonego kryterium / określonych kryteriów:
Cena 100%
W tym:
1) Stawka 1 r-g (z narzutami Kp i Z) - …......... zł / r-g – 40%
2) Koszty pośrednie (do R i S) - …........... % – 20%
3) Zysk (R, S + Kp do R i S) - …........... % – 20%
4) Koszty zakupu materiałów (Kz max do 10%) - …............ % (od materiałów wykonawcy) – 20%
-
Sposób oceny ofert:
Ocenie w oparciu o ww. kryterium oceny ofert poddawane będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3.1. Ocena ofert za kryterium „Cena” będzie dokonywana w ten sposób, że oferta proponująca najniższą cenę stawki 1 roboczogodziny (z narzutami Kp i Zysku) otrzyma – 40 pkt., pozostałe oferty oceniane będą, według wzoru:
Cr = ( Cr-g N : Cr-g B ) x 100 pkt x 40%
gdzie:
Cr – liczba punktów przyznanych w kryterium „cena” za cenę stawki roboczogodziny z narzutami
Cr-g N – cena stawki roboczogodziny oferty najtańszej
Cr-g B – cena stawki roboczogodziny oferty badanej
3.2. Ocena ofert za kryterium „Koszty pośrednie” będzie dokonywana w ten sposób, że oferta proponująca najniższy wskaźnik kosztów pośrednich otrzyma – 20 pkt. , pozostałe oferty oceniane będą, według wzoru:
Kp N
Kp = ------------- x 100pkt x 20%
Kp B
gdzie:
Kp – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium - Koszty pośrednie
Kp N - wysokość najniższego wskaźnika kosztów pośrednich spośród badanych ofert
Kp B - wysokość wskaźnika kosztów pośrednich z oferty badanej
3.3. Ocena ofert za kryterium „Zysk” będzie dokonywana w ten sposób, że oferta proponująca najniższy wskaźnik zysku otrzyma – 20 pkt., pozostałe oferty oceniane będą, według wzoru:
Z N
Z = ------------- x 100pkt x 20%
Z B
gdzie:
Z – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium - Zysk
Z N - wysokość najniższego wskaźnika Zysku spośród badanych ofert
Z B - wysokość wskaźnika Zysku z oferty badanej
3.4Ocena ofert za kryterium „Koszty zakupu materiałów” będzie dokonywana w ten sposób, że oferta proponująca najniższy wskaźnik kosztów zakupu otrzyma – 20 pkt., pozostałe oferty oceniane będą, według wzoru:
Kz N
Kz = ------------- x 100pkt x 20%
Kz B
gdzie:
Kz – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium - Koszty zakupu
Kz N - wysokość najniższego wskaźnika kosztów zakupu spośród badanych ofert
Kz B - wysokość wskaźnika kosztów zakupu z oferty badanej
4. Przyjmuje się, że 1% = 1pkt (obliczenia dokonywane będą z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
5. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonywany będzie oddzielnie dla każdej części zamówienia.
6. Ofertą najkorzystniejszą dla każdej z części zamówienia będzie oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów za 4 kryteria”.
7. Zamawiający udzieli zamówienia jednemu oferentowi, którego oferta otrzyma najwyższą liczbę punktów i odpowiada wszystkim wymogom określonym w ogłoszeniu.
8. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonymi w niniejszym dokumencie,
b) wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów,
c) wykonawca nie spełnił choćby jednego z wymagań określonych w niniejszym dokumencie,
d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
e) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
9. Niespełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.
10. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania poprzez zamieszczenie informacji na tablicy ogłoszeń w siedzibie Administracji Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15.
VIII. Termin i miejsce otwarcia ofert.
-
Otwarcie ofert odbędzie się w Administracji Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku w dniu: 07.12.2021r. o godz. 13.30 (sala nr 6).
-
Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłocznie dostarczone wybranemu wykonawcy.
-
Wyniki postępowania zostaną udostępnione oferentom poprzez zamieszczenie ich na tablicy ogłoszeń w Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku.
-
Kontakt z Zamawiającym
-
Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest: Adam Wierzbowski – Z-ca Kierownika ds. Technicznych AWiL nr 2, e-mail: adam.wierzbowski@pgm.slupsk.pl, tel. 59 8487640, awil2@pgm.slupsk.pl - w godzinach od 8.00 do 15.00. Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku.
-
Wszelkie zawiadomienia i pytania mogą być przekazywane przez Zamawiającego w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej.
X. Protesty i odwołania.
-
W niniejszym postępowaniu oferentom nie przysługują protesty ani odwołania.
-
Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.
|