Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

 

Nr sprawy: AWiL -1 / 130 /2021 Słupsk, dnia 04.11.2021r.

 

 

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

 

  1. Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Mickiewicza 10 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

     

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

1. Przedmiot zamówienia: remont dachu budynku

 

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: remont dachu budynku na podstawie własnych pomiarów

 

3. Termin realizacji zamówienia: 31.03.2022 r.

 

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 miesięcy

 

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

 

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

 

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

 

 

 

Terminy

 

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wykonanie remontu dachu przy ul. Mickiewicza 10 w Słupsku.”

 

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 30.11.2021r o godz. 15:00

 

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator Edyta Piątek

 

e-mail: edyta.piatek@pgm.slupsk.pl tel. 609 853 165 w godzinach od 7:00 do 15:00,

 

 

 

Wybór oferty

 

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

 

2.Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

 

Załączniki do pobrania:

 

  1. Formularz ofertowy

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

     

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
zapytanie ofertowe Mickiewicza 10.pdf54,01 kB
Formularz ofertowy nowy.odt17,32 kB
Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu nowy.odt26,98 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2021-11-05, godz. 10:51)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2021-11-05, godz. 10:51)
Odwiedzin: 1070

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6064096