Nr sprawy: AWiL2/ 70 / 2021 Słupsk, dn. 18.10.2021 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kołłątaja 7 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu budynku w zakresie : remont i docieplenie elewacji, izolacja pionowa ścian piwnicznych, remont klatki schodowej, remont piwnic, wymiana instalacji elektrycznej , wymiana okienek piwnicznych na nowe PCV ( rozierno-uchylne ), remont pomieszcznia strychowego wraz z położeniem nowej podłogi z płyt OSB.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- zgodnie z załączonym przedmiarem prac
3. Termin realizacji zamówienia: do czerwiec 2022r.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat
5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
-
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty
Terminy
Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta wykonanie remontu budynku w zakresie : remont i docieplenie elewacji, izolacja pionowa ścian piwnicznych, remont klatki schodowej, remont piwnic, wymiana instalacji elektrycznej , wymiana okienek piwnicznych na nowe PCV ( rozierno-uchylne ), remont pomieszczenia strychowego wraz z położeniem nowej podłogi z płyt OSB.
1. Termin złożenia oferty upływa w dniu 29.10.2021 r. o godz. 12:00
2. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Barbara Ostrowska
e-mail: barbara.ostrowska@pgm.slupsk.pl, tel. …..................................., w godzinach od 7:00 do 15:00
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
-
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia
3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną.
4. Przemiar prac
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej) |