Nr sprawy: /AwiL 1/2021 Słupsk, dn. 13.07.2021 r.
OGŁOSZENIE ZAPYTANIE OFERTOWE Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Sobieskiego 16 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, zaprasza do złożenia oferty obejmującej: 1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumentacji kosztorysowej na kompleksowy remont dachu wraz z częściową wymianą więźby dachowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - kosztorys inwestorski, - przedmiar robót.
3. Termin realizacji zamówienia: 30.11.2021 r. 4. Wymagany minimalny okres gwarancji: min. 24 miesiące. 5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury. 6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty. Terminy Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wykonanie dokumentacji kosztorysowej na kompleksowy remont dachu wraz z częściową wymianą więźby dachowej. budynku Sobieskiego 16“. 2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 16.08.2021 r. o godz. 10:00. 3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Więcek, e-mail: malgorzata.wiecek@pgm.slupsk.pl, tel. 725-757-822, w godzinach od 7:00 do 15:00. Wybór oferty 1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku. 2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. Załączniki do pobrania 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.
|