Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Zamawiający - Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4, działające w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk, zgodnie z art. 92 ust. 1 oraz art. 93 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych  (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759), zwanej dalej "ustawą" informuje, że dokonano rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania.

 

I.        Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej i złożonych ofertach

1) Na część nr 1 nie wpłynęła żadna oferta. Postępowanie w części nr 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

2) Na część nr 2 wpłynęły 2 oferty złożone przez :

1. DREWHURT Sp. z o.o.

14-241 Ząbrowo  z ceną brutto (z VAT) 66 672,40 zł.

 

2. Zakład Instalatorstwa Sanitarnego "INSTON" Marian Trojanowski

76-200 Słupsk, ul. Grottgera 16A z ceną brutto (z VAT) 79 704,10 zł.

 

 

Wykonawca wybrany:

DREWHURT Sp. z o.o.

14-241 Ząbrowo  z ceną brutto (z VAT) 66 672,40 zł.

 

Uzasadnienie wyboru oferty:

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu.

Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, tj. 48 225,10 zł (bez podatku Vat), 59 316,87 zł (z podatkiem VAT). Cena oferty najkorzystniejszej przekracza tę kwotę o 7 355,53 zł tj. o 12,4%.  

Na wniosek Komisji działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy PZP Zamawiający zwiększył kwotę na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty tj. o kwotę 7 355,53 zł.

 

3) Na część nr 3 wpłynęła 1 oferta złożona przez:

 

Zakład Instalatorstwa Sanitarnego C.O. i Instalatorstwo Gazowe Edward Sosnówka

76-200 Słupsk ul. G. Roweckiego 2/65  z ceną brutto (z VAT) 63 304,14 zł.

 

Wykonawca wybrany:

Zakład Instalatorstwa Sanitarnego C.O. i Instalatorstwo Gazowe Edward Sosnówka

76-200 Słupsk ul. G. Roweckiego 2/65  z ceną brutto (z VAT) 63 304,14 zł.

 

Uzasadnienie wyboru oferty:

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu.

Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, tj. 38 968,76 zł (bez podatku Vat), 47 931,57 zł (z podatkiem VAT). Cena oferty najkorzystniejszej przekracza tę kwotę o 15 372,57 zł tj. o 32,07%.

Na wniosek Komisji działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy PZP Zamawiający zwiększył kwotę na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty tj. o kwotę 15 372,57 zł.

 

II. Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone.

Żadna ze złożonych ofert nie podlega odrzuceniu.

 

 

III.  Pouczenie o środkach ochrony prawnej.

1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu przedmiotowego  zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) Dział VI - Środki  ochrony  prawnej.

2. W niniejszym postępowaniu odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:

1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu;

2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;

3) odrzucenia oferty odwołującego.

3. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

4, Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
zawiadomienie o wyborze oferty - 17_DPZ_U_2012.pdf1 000,86 kB
Autor dokumentu: Joanna Urbańska
Udostępnił: Joanna Urbańska (2012-10-01, godz. 10:12)
Modyfikacja: Joanna Urbańska (2012-10-01, godz. 10:12)
Odwiedzin: 2501

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5484370