Nr sprawy: AWiL2/18/2021 Słupsk, dn. 04.02.2021r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul.PIEKIEŁKO 20-21 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: sporządzenie audytu energetycznego oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej na termomodernizację budynku Piekiełko 20-21 wraz z uzgodnieniem i zaopiniowaniem przez Konserwatora Zabytków oraz Wydział Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- 4 egzemplarze projektu budowlanego
- 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego
- 2 egzemplarze przedmiaru robót
- przedmiotowe dokumenty w wersji elektronicznej (format pdf i ath)
3. Termin realizacji zamówienia zgodnie z umową zawartą z Zamawiającym
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: -
5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Sporządzenie audytu energetycznego oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej na termomodernizację budynku Piekiełko 20-21 w zakresie : Termomodernizacja budynku wraz z uzgodnieniem i zaopiniowaniem przez Konserwatora Zabytków oraz Wydział Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 22.02.2021 r. o godz. 10:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Elżbieta Olejniczak
e-mail: ela.olejniczak@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-36, w godzinach od 7:00 do 15:00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właścicielew bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej) |