Nr sprawy: AwiL2/ 10/2021 Słupsk, dn. 01.02.2021 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Fałata 19 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. W Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: sporządzenie audytu remontowego/budowlanego w opraciu o istniejący projekt na wykonanie remontu elewacji wraz z dociepleniem, roboty dekarskie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Projekt do wglądu w administracji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: -
3. Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od podpisania umowy.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji:: -
5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – audyt remontowy/budowlany remont budynku Fałata 19”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 15.02.2021 r. o godz. 10:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Justyna Osińska
e-mail: justyna.osinska@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-69 ., w godzinach od 7:00 do 15:00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właścicielew bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej) |