Nr sprawy: 73 /AwiL1/2020 Słupsk, dn. 21.10.2020 roku
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Lutosławskiego 11 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na remont elewacji, izolacji fundamentów oraz dachu z wymianą rynien, rur spustowych wraz z przemurowaniem kominów, wymiana obróbek blacharskich, remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji domofonowej i elektrycznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- projekt budowlany z zatwierdzoną kolorystyką oraz uzgodnieniami konserwatora,
- kosztorys inwestorski,
- kosztorys nakładczy,
- przedmiar robót,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
liczba egzemplarzy w wersji papierowej: 4, liczba egzemplarzy w wersji elektronicznej: 1.
3. Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od dnia podpisania umowy.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące.
5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta - wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na remont elewacji, izolacji fundamentów oraz dachu z wymianą rynien, rur spustowych, wymiana obróbek blacharskich, remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji domofonowej i elektrycznej budynku przy ul. Lutosławskiego 11”.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 21.11.2020 r. o godz. 10:00.
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Sandra Markowska
e-mail: sandra.markowska@pgm.slupsk.pl, tel: 725-757-814, w godzinach od 7:00 do 15:00.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia. |