Przedmiot zamówienia: wykonanie remotnu budynku przy ul. Kołłątaja 18 w Słupsku zgodnie
z dokumentacja projektowo-koszotorysową oraz audytem remontowym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: dołączona do ogłoszenia dokumentacja tj. projekt budowlany „Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kołłątaja 18 w Słupsku, kosztorys, audyt remontowy.
3. Termin realizacji zamówienia: 2021 r. miesiąc do ustalenia ze Wspólnotą Mieszkaniową
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 miesięcy
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta –
Kołłątaja 18 – remont budynku zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową oraz audytem remontowym.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 06.11.2020 r. do godz. 10:00
3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 848 76 51, w godzinach od 7ºº do 15ºº.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania: