Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AWiL2/  46   / 2020                                           Słupsk, dn.04.08.2020 r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kołłątaja 7 w Słupsku,                       w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku                    ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku w zakresie : Remont i docieplenie elewacji,  izolacja pionowa i pozioma  ścian piwnicznych, remont klatki schodowej, remont piwnic wraz z wymianą instalacji elektrycznej , wzmocnienie konstrukcji stropów nad piwnicami, wymiana okienek piwnicznych na nowe PCV ( rozierno-uchylne ), remont pomieszcznia strychowego wraz                   z położeniem nowej podłogi z płyt OSB. Prace  muszą być zaopiniowane przez Plastyka Miejskiego oraz Konserwatora Zabytków.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

    - 4 egzemplarze projektu budowlanego

    - 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego

    - 2 egzemplarze przedmiaru robót

    - przedmiotowe dokumenty w wersji elektronicznej (format *pdf)

    3. Termin realizacji zamówienia:  2 miesiące od podpisania umowy

    4. Wymagany minimalny okres gwarancji: ------------

    5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

    6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

  1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty

    Terminy

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta – Remont i docieplenie elewacji,  izolacja pionowa i pozioma  ścian piwnicznych, remont klatki schodowej, remont piwnic wraz z wymianą instalacji elektrycznej , wzmocnienie konstrukcji stropów nad piwnicami, wymiana okienek piwnicznych na nowe PCV ( rozierno-uchylne ), remont pomieszczenia strychowego wraz z położeniem nowej podłogi z płyt OSB. Prace  muszą być zaopiniowane przez Plastyka Miejskiego oraz Konserwatora Zabytków.

  1. 2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 18.08.2020 r. o godz. 12:00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Hawryłowicz                                        

    e-mail: malgorzata.hawrylowicz@pgm.slupsk.pl, tel.  783-271-604., w godzinach od 7:00  do 15:00

       Wybór oferty

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

  1. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

     

    Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną

                                                                                      ………………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
formularz ofertowy.doc40,00 kB
Kollataja 7.pdf493,41 kB
oświadczenie oferenta.doc31,00 kB
oświadczenie wykonawcy.doc43,50 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2020-08-05, godz. 09:56)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2020-08-05, godz. 09:53)
Odwiedzin: 1107

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6063446