Nr sprawy: /AwiL1/2020 Słupsk, dn. 08 lipca 2020 roku
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Sobieskiego 17 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego stropów oraz ścian konstrukcyjnych i działowych (szczególnie stropu nad lokalem 15) z określeniem przyczyn ich pękania i sposobu ich naprawy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- ekspertyza techniczna – 2 egzemplarze w wersji papierowej
- projekt budowlany naprawy stropów - 4 egzemplarze w wersji papierowej
- kosztorys inwestorski naprawy stropów wraz z przedmiarem inwestorskim - po 2 egzemplarze w wersji papierowej
- 1 egzemplarz całości dokumentacji ( ekspertyza, projekt, kosztorys, przedmiar)
w wersji elektronicznej.
3. Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące.
5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta - Wykonać ekspertyzę stanu technicznego stropów oraz ścian konstrukcyjnych i działowych (szczególnie stropu nad lokalem 15) z określeniem przyczyn ich pękania i sposobu ich naprawy w budynku Sobieskiego 17”.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 31.07.2020 r. o godz. 15:00.
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Więcek,
e-mail: malgorzata.wiecek@pgm.slupsk.pl, tel: 725-757-822, w godzinach od 7:00 do 15:00.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia. |