Warunki udziału Wykonawcy:
a) Posiadał doświadczenie w pracach termomodernizacyjnych. Poświadczenie/ referencje minimalnie trzy należy przedłożyć do oferty.
b) Posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1.000.000, 00 zł
5. Kryteria wyboru oferty : cena - 80%, okres gwarancji – 20%. Cena ofertowa to całkowite wynagrodzenie brutto, podane w formie ryczałtu i zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Wynagrodzenie nie może podlegać podwyższeniu na etapie realizacji umowy, nawet w przypadku wystąpienia rodzajów i kosztów, których wykonawca nie mógł przewidzieć w momencie składania oferty.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku . Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót.Wszelkie niezgodności będą powodowały wykluczenie oferty.
Terminy
1. Ofertę składającą się formularza ofertowego, dokumentów poświadczających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz kosztorys ofertowy należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Termomodernizacja budynku Konopnickiej 14 w Słupsku”.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 16.07.2020 r. do godz. 10.00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Michał Nazarko
e-mail: michal.nazarko@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76- 40, w godzinach od 7.00 do 15.00,
Wybór oferty