Warunki udziału Wykonawcy:
a) Posiadał doświadczenie w pracach termomodernizacyjnych. Poświadczenie/ referencje minimalnie trzy należy przedłożyć do oferty.
b) Posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500.000, 00 zł
5. Kryteria wyboru oferty : cena - 80%, okres gwarancji – 20%. Cena ofertowa to całkowite wynagrodzenie brutto, podane w formie ryczałtu i zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Wynagrodzenie nie może podlegać podwyższeniu na etapie realizacji umowy, nawet w przypadku wystąpienia rodzajów i kosztów, których wykonawca nie mógł przewidzieć w momencie składania oferty.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
Terminy
1. Ofertę składająca się formularza ofertowego, dokumentów poświadczających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz kosztorys ofertowy należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Termomodernizacja budynku Małachowskiego 4A w Słupsku”.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 26.06.2020r. do godz. 15.00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Beata Lisiecka
e-mail: beata.lisiecka@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76- 35/ 725 757 817, w godzinach od 8.00 do 16.00,
Wybór oferty