Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, dn. 23.03.2020 r.

 

Nr Sprawy 15/DTZ/K/U/2020

OGŁOSZENIE

KONKURS OFERT

 

 „Usługi wywozu nieczystości stałych z nieruchomości przy ul. Jana Pawła II 1  w Słupsku.”

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 działające w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk i Wojewody Pomorskiego, na podstawie odrębnej umowy.

  2. Określenie przedmiotu zamówienia: usługi wywozu nieczystości stałych z nieruchomości przy ul. Jana Pawła II 1 w Słupsku.

  3. Termin wykonania zamówienia: od  dnia 1.04.2020 do dnia 01.04.2022 r.

  4. Termin i miejsce składania ofert

    1. Termin składania ofert: upływa w dniu 27.03.2020 r., o godz. 9:00

    2. Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.

      76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat)

    3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:

"Oferta - Konkurs na usługi wywozu nieczystości stałych z nieruchomości przy ul. Jana Pawła II 1 w Słupsku”

    1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1. 

    2. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 27.03.2020 r. o godz. 9:30  w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.

  1. Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury

  2. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Krzysztofik, Dorota Wysocka tel. 59 84 87 521, Dział zamówień publicznych PGM Sp. z o.o. w Słupsku w godz. 8:00-15:00.

  3. Jedynym kryterium wyboru ofert będzie:

     najniższa cena - waga 100%.

  4. Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.

  5. Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.

  6. Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz
    w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).

  7. Załączniki:

    1. Instrukcja dla oferentów

    2. Formularz oferty

    3. Wykaz usług

    4. Wzór umowy

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Ogłoszenie o konkursie.pdf472,25 kB
Instrukcja dla oferentów.pdf2 970,31 kB
Zalacznik nr 1 - Formularz oferty .doc57,00 kB
Załącznik nr 2 - Wykaz usług.docx18,55 kB
Załącznik nr 3 - wzór umowy .odt12,29 kB
informacja o wyniku postępowania.pdf474,50 kB
Autor dokumentu: Małgorzata Krzysztofik
Udostępnił: Małgorzata Krzysztofik (2020-03-23, godz. 10:23)
Modyfikacja: Małgorzata Krzysztofik (2020-03-23, godz. 10:18)
Odwiedzin: 1373

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6063449