Prezydentem Miasta Słupska gospodarującym zasobem Skarbu Państwa, wykonującym zadania zlecone z zakresu administracji rządowej z siedzibą w Słupsku przy Pl. Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, w którego imieniu działa zarządca nieruchomości Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4, 76 – 200 Słupsk
Nr Sprawy 9/DTZ/K/U/2020
OGŁOSZENIE
KONKURS OFERT
„na usługę serwisu i konserwacji w celu utrzymania w stałej sprawności System Sygnalizacji Alarmu Pożaru oraz Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego użytkowanego przez Zamawiającego w budynku Skarbu Państwa przy ul. Jana Pawła II nr 1 w Słupsku”
Termin i miejsce składania ofert
Termin składania ofert: upływa w dniu 19.03.2020r., o godz. 10:00
Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. , 76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat)
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
"Oferta - Konkurs na usługę serwisu i konserwacji w celu utrzymania w stałej sprawności System Sygnalizacji Alarmu Pożaru oraz Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego użytkowanego przez Zamawiającego w budynku Skarbu Państwa przy ul. Jana Pawła II nr 1 w Słupsku.”
Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 19.03.2020 r. o godz.10:30 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5. |