Nr sprawy: AWiL1/ /2020
Słupsk, dnia 2 marca 2020 roku
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Reymonta 12 w Słupsku w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
-
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie wzmocnienia części stropu pomiędzy parterem a piwnicą w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Reymonta 12 w Słupsku zgodnie z projektem budowlanym i w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę.
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: –
- projekt budowlany do wglądu u administratora
- kierownik budowy prowadzący dziennik budowy (zgodnie z decyzją) – wynikający z art.42 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Z 2020 r poz. 148)
3. Termin realizacji zamówienia: do końca września 2020 r.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 miesięcy
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy sporzadzony na podstawie dokumentacji projektowej według własnego obmiaru.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta –Wykonanie wzmocnienia części stropu pomiędzy parterem a piwnicą w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Reymonta 12 w Słupsku zgodnie z projektem budowlanym i w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę“
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 18.03.2020 r. o godz. 14.00.
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Marta Czerwiakowska - administrator, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 w Słupsku ul. Prusa 6, pok. nr 15, tel. 59 84 87 612, e-mail: marta.mlynarczyk@pgm.slupsk.pl w godz. od 7.00 do 15.00.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia
3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną
|