Nr sprawy: AWiL2/ 9 / 2020 Słupsk, dn.03.03.2020 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kołłataja 9 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku w zakresie : remont elewacji od strony ulicy, izolacja pionowa ścian fundamentowych od ulicy oraz od strony podwórka, wymiana izolacji na balkonach wraz z położeniem płytek ( od strony ulicy oraz od podwórka ), remont klatki schodowej w zakresie : wymiana drzwi wejściowych od strony podwórka oraz do piwnicy, renowacja drzwi wejściowych od strony ulicy, renowacja drzwi wahadłowych, nabicie płyt OSB na schodach wraz z położeniem nowej wykładziny, renowacja balustrad wraz z uzupełnieniem tralek, uzupełnienie tynków na klatce schodowej wraz z malowaniem. Dokumentacja musi zawierać uzgodnienia i opinie Plastyka Miejskiego oraz Konserwatora Zabytków.
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- 4 egzemplarze projektu budowlanego
- 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego
- 2 egzemplarze przedmiaru robót
- przedmiotowe dokumenty w wersji elektronicznej (format *pdf)
3. Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od podpisania umowy
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: ------------
5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku Kołłątaja 9 ”
-
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 17.03.2020 r. o godz. 12:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Hawryłowicz
e-mail: malgorzata.hawrylowicz@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-37 w godzinach od 7:00 do 15:00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia
3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej) |