Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AWiL2/1/2020                                                     Słupsk, dnia 14.01.2020  r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kołłątaja 18 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

  1. Przedmiot zamówienia:

    - opracowanie audytu energetycznego obejmujacego swoim zakresem kompleksowy remontu budynku przy ul. Kołłątaja 18

    - w oparciu o audyt energetyczny opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz
    z koniecznymi uzgodnieniami z Urzędem Miejskim w Słupsku (w zakresie kolorystyki).

    - opracowanie dokumentacji kosztorysowej remontu klatki schodowej wraz z zainstalowaniem domofonu

     

    2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

    Opracowana dokumentacja winna obejmować m.in.:

  • remont dachu

  • termomoderniacja elewacji wraz z bramą

  • izolacją ścian fundamentowych piwnic

  • wymiana okien piwnicznych w koniecznym zakresie

  • remont kl. schodowej wraz z zainstalowaniem domofonu

    -  3 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, 3 egzemplarze przedmiaru robót, 4 egzemplarze projektu, 4 egzemplarze audytu

    -  przedmiotowe dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej (format *pdf)

     

    3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z zamawiającym

     

    4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące

     

    5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

     

    6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

     

    7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

     

    Terminy

    1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta –
    Kołłątaja 18 opracowanie audytu energetycznego oraz dokumentacji projektowo kosztorysowej remontu budynku przy ul. Kołłątaja 18 w Słupsku”

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 29.01.2020 r. do godz. 10:00

    3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
    e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 669 , w godzinach od  7ºº do 15ºº.

     

    Wybór oferty

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
    od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

  1. Formularz ofertowy,

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

     

     

                                                                                                              ………………………………… 

              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
formularz ofertowy.doc40,00 kB
OGLOSZENIE Kollataja 18 opracowanie audytu oraz dok. proj koszt. rem. budynku.pdf442,63 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2020-01-14, godz. 10:33)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2020-01-14, godz. 10:33)
Odwiedzin: 1337

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6062513