Słupsk, dnia 26.11.2019r.
OGŁOSZENIE
O KONKURSIE OFERT
AWiL1/AWiL2/147/2019r.
na wykonywanie usług pogotowia technicznego w zakresie instalacji wod.-kan. i gazowych w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku Administrację Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku i Administrację Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
-
Zamawiający:
PGM Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku i Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku.
-
Określenie przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług pogotowia technicznegow zakresie instalacji wod.-kan. i gazowych od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 do godziny 7.00 rano dnia następnego oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy przypadające od poniedziałku do piątku w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych ujętych w zestawieniu nieruchomości AWiL1 i AWiL2 polegających na:
- Instalacje wodociągowo-kanalizacyjne:
-
usuwanie przecieków na dławicach zaworów i śrubunkach na przewodach rozdzielczych,
-
awaryjna wymiana uszczelek, grzybków, uszkodzonych głowic lub zaworów przelotowych, odcinków uszkodzonych rur do 3mb na przewodach rozdzielczych,
-
odcinanie dopływu wody na część budynku lub na cały budynek celem ochrony przeciw zalaniu w przypadku poważnego uszkodzenia lub braku możliwości doraźnej naprawy,
-
punktowe uszczelnianie rewizji i kielichów na pionach i poziomach kanalizacyjnych,
-
udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych do przykanalika ( pierwsza studzienka przed miejską siecią kanalizacyjną),
-
awaryjne czyszczenie sit na wodomierzach zbiorczych w budynku,
-
w przypadku wyposażenia lokalu lub budynku w instalację c.o. i c.w. etażowego awaryjne zamknięcie (odcięcie) w/w instalacji od zasilania wodnego,
-
stała współpraca z pogotowiem Wodociągi Słupsk Sp. z o.o. przy udrażnianiu przykanalików.
- Instalacje gazowe usuwanie awarii lub zabezpieczanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach:
-
zlokalizowanie, likwidacja w miarę możliwości przyczyn ulotów (przewinięcie pojedynczych gwintów, wymiana uszkodzonych śrubunków, zaworów, kształtek, uszczelek itp.),
-
w przypadku stwierdzenia ulotu gazu na odbiornikach lub gazomierzu – odcięcie dopływu gazu i powiadomienie zainteresowanych stron (dostawca, odbiorca i administrację PGM),
-
w przypadku odcięcia gazu na całym budynku lub przecieku na gazomierzu – powiadomienie Zakładu Gazowniczego w Słupsku.
-
Załączniki określające przedmiot zamówienia:
- wykaz nieruchomości AWiL1 i AWiL2, w których będzie wykonywana usługa
-
Termin wykonania zamówienia: 01.01.2020r. do 31.12.2022r.
-
Termin i miejsce składania ofert:
-
Termin składania ofert upływa w dniu 11.12.2019r. do godz. 9.00.
-
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku,
sekretariat (pokój nr 3).
-
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
"Oferta – wykonywanie usług pogotowia technicznego wzakresie instalacji wod.-kan i gazowych dla PGM Sp. z o.o. AWiL 1 i AWiL 2”.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
- 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
1.1 Spełniając warunki dotyczące:
a. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Weryfikacje powyższego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
b. Posiadania wiedzy i doświadczenia.Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że wokresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej jedną tożsamą usługę polegającą na wykonywaniu usług pogotowia lokatorskiego technicznego instalacji wod.-kan. i gazowych, w których wartość wyniosła nie mniej niż 30.000 zł brutto lub wykonywanie co najmniej jednej usługi na bieżące roboty remontowo-konserwacyjne w branży instalacji wod.-kan. i gazowych w zasobach mieszkaniowych, w których wartość wyniosła nie mniej niż 30.000 zł brutto.
c. Dysponowaniaodpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje, co najmniej:
- 2 osobami posiadającymi uprawnienia uprawniające do wykonywania prac w zakresie obsługi, konserwacji, napraw i montażu: sieci gazowej, urządzeń sanitarnych i przyborów gazowych,
- 1 osobę posiadającą uprawnienia spawacza gazowego,
- ponadto oferent musi posiadać następujące narzędzia i sprzęt (będący jego własnością lub w stałej dyspozycji użyczony od innego podmiotu- w przypadku użyczenia sprzętu należy przedstawić kopię umowy użyczenia):
-
samochód WUKO szt. 1,
-
samochód szt. 1 z dwoma podstawowymi kpl. narzędzi hydraulicznych na wyposażeniu,
-
spiralę elektryczna szt. 1,
-
sprzęt spawalniczy szt. 1,
-
manometr do sprawdzenia instalacji gazowych (z aktualną legalizacją) szt. 1.
-
ekspozymetr do sprawdzania instalacji gazowych ( z aktualną legalizacją) szt. 1.
d. Potwierdzą odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową.
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości, co najmniej 100.000,00 zł. Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia powyższego warunku w oparciu o przedstawione przez Oferenta dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (np. polisa OC/ gwarancja ubezpieczeniowa wraz z potwierdzeniem dokonania jej opłaty).
1.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia postepowania, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
a. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
b. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
c. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
f. Wykaz usług na co najmniej jedną tożsamą usługę na pogotowia technicznego w zakresie instalacji wod.-kan. i gazowych lub co najmniej jedną tożsamą usługę nawykonywania bieżących robót remontowo-konserwacyjnych w branży instalacji wod.-kan. i gazowych wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, których wzór stanowi załącznik nr 4 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
- Dowodami, o których mowa powyżej jest poświadczenie, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonelub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia
- W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów poświadczających, że wykazane roboty zostały wykonane należycie.
g. Opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
h. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, którychwzór stanowi załącznik nr5 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
i. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,których wzór stanowi załącznik nr6 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
j. Wykaz narzędzi, sprzętu, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, którychwzór stanowi załącznik nr7 do Ogłoszenia o konkursie ofert.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 powyżej zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dostarczone przez wykonawcę.
3. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.
-
Zawartość oferty:
-
Oferta musi zawierać dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu Oferenta określone w pkt. V.
-
Ofertę należy przedstawić w następującej formie: formularza ofertowego – załącznik nr 8 do ogłoszenia.
-
W przypadku jakichkolwiek braków w dokumentach wskazanych w pkt. V p. pkt. 1 oraz pkt. VI p. pkt. 2 zamawiający może dokonać jednokrotnego wezwania oferenta do uzupełnienia oferty bądź złożenia do niej wyjaśnień. Uzupełnienie bądź złożenie wyjaśnień nie może prowadzić do zmiany treści oferty.
VII. Ocena ofert / kryterium wyboru
- 1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Ocenie podlegać będą jedynie oferty spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.
- 2. W odniesieniu do oferentów, którzy spełnią postawione warunki udziału w niniejszym „Konkursie ofert” Komisja dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie niżej określonego kryterium / określonych kryteriów:
Cena 100%
W tym:
1) Cena jednostkowa - …......... zł / 10 m2 powierzchni użytkowej netto(bez VAT) – 100%
- 3. Sposób oceny ofert:
Ocenie w oparciu o ww. kryterium oceny ofert poddawane będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3.1. Ocena ofert za kryterium „Cena” będzie dokonywana w ten sposób, że oferta proponująca najniższą cenę jednostkową za 10 m2 powierzchni użytkowej otrzyma – 100 pkt., pozostałe oferty oceniane będą, według wzoru:
Cr = ( Cr-g N : Cr-g B ) x 100 pkt x 100%
gdzie:
Cr – liczba punktów przyznanych w kryterium „cena” za cenę jednostkową
Cr-g N – cena jednostkowa oferty najtańszej
Cr-g B – cena jednostkowa oferty badanej
4. Przyjmuje się, że 1% = 1pkt (obliczenia dokonywane będą z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
5. Zamawiający udzieli zamówienia jednemu oferentowi, który otrzyma najwyższą liczbę punktów i odpowiadać będzie wszystkim wymogom określonym w ogłoszeniu.
6. Zamawiający może odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonymi w niniejszym dokumencie,
b) wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów,
c) wykonawca nie spełnił choćby jednego z wymagań określonych w niniejszym dokumencie,
d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
e) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
7. Niespełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu może spowodować odrzucenie oferty.
8. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania poprzez zamieszczenie informacji na tablicy ogłoszeń w siedzibie Administracji Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 oraz Administracji Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15.
VIII. Termin i miejsce otwarcia ofert.
- 1. Otwarcie ofert odbędzie się w Administracji Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku w dniu: 11.12.2019r. o godz. 11.00 (pok. nr 6).
- 2. Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłocznie dostarczone wybranemu wykonawcy.
IX. Kontakt z Zamawiającym
-
Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są: Wojciech Simonowicz Kierownik AWiL nr 1, e-mail: wojciech.simonowicz@pgm.slupsk.pl, tel. 59 8487589 oraz Mariusz Kłobuch Z-ca Kierownika ds. technicznych AWiL nr 2, e-mail: mariusz.klobuch@pgm.slupsk.pl, tel. 59 8487664 w godzinach od 8.00 do 15.00.
-
Wszelkie zawiadomienia i pytania mogą być przekazywane przez Zamawiającego w formie pisemnej, za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
X. Protesty i odwołania.
-
- 1. W niniejszym postępowaniu oferentom nie przysługują protesty ani odwołania.
- 2. Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.
|