Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, dn. 24.07.2019r.

    

OGŁOSZENIE

KONKURS OFERT

 

Numer sprawy: 18/DTZ/K/RB/2019 

  1. Zamawiający: Miasto Słupsk

    Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku                     

    ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk,

    działające jako zarządca nieruchomości w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk                      

  2. Przedmiot zamówienia: „Wykonanie remontu pokrycia dachowego oraz wymianą 4 szt. okien strychowych w  budynku przy ul. Sienkiewicza 19 w Słupsku  wpisanym do rejestru zabytków” 

  3. Termin wykonania zamówienia:

- od daty podpisania umowy do dnia 18.10.2019r.

  1. Termin i miejsce składania ofert:  01.08.2019 r., o godz. 9:00.

    Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.      76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat).

    Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:

„Konkurs ofert na Oferta –„Wykonanie remontu pokrycia dachowego oraz wymianą 4 szt. okien strychowych w  budynku przy ul. Sienkiewicza 19 w Słupsku  wpisanym do rejestru zabytków”  Konkurs ofert na - Nr sprawy: 18/DTZ/K/RB/2019 nie otwierać przed dniem 1.08.2019 roku godz. 09.30.”

  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1. 

Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 1.08.2019 r. o godz. 9:30  w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.

  1. Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury. 

  2. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Krzysztofik, Dorota Wysocka tel. 59 84 87 521, Dział zamówień publicznych, w godz. 8:00-15:00.

  3. Kryterium wyboru ofert będzie: cena – waga kryterium 60%,

                                                   okres gwarancji – waga kryterium 40%,

  4. Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.

  5. Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.

  6. Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).

  7. Załączniki:

    1. Instrukcja dla oferentów

    2. Formularz oferty

    3. Wykaz robót

    4. Wykaz osób

    5. Wzór umowy

    6. Projekt budowlany

    7. STWiOR

    8. przedmiary

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Ogłoszenie.pdf517,66 kB
Instrukcja dla oferentów.pdf4 778,33 kB
Zal. 1 - Formularz oferty.doc70,00 kB
Zał. 2- Wykaz robót.doc47,00 kB
Zał. 3- Wykaz osób.doc37,50 kB
Zał. 4 - Wzór umowy.doc171,50 kB
Zał. 5 - Projekt- Sienkiewicza 19.pdf13 648,30 kB
Zał. 6 -STWOiR.pdf9 727,29 kB
Zał. 7 -Przedmiar robót.pdf1 200,23 kB
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf200,54 kB
Autor dokumentu: Małgorzata Krzysztofik
Udostępnił: Małgorzata Krzysztofik (2019-07-24, godz. 14:18)
Modyfikacja: Małgorzata Krzysztofik (2019-07-24, godz. 14:13)
Odwiedzin: 1419

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5483852