Nr sprawy: AWiL 1/119/2019 Słupsk, dn. 23.07.2019 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Św. Piotra 11, 11of w Słupsku w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu budynków w zakresie: termomodernizacji ścian nieruchomości, izolacji fundamentów, remontu dachu wraz z przemurowaniem kominów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zgodnie z załączonym przedmiarem robót i projektem budowlanym (do wglądu u administratora)
3. Termin realizacji zamówienia: do 30.06.2020 r.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: min. 36-miesięcy
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – remont budynków Św. Piotra 11 i 11of w Słupsku”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 14.08.2019 r. o godz. 15:00
-
Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Kowalczyk-Bekier, e-mail: malgorzata.kowalczyk-bekier@pgm.slupsk.pl, tel. 598487590 w godz. od 8:00 do 15:00
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
-
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
|