Słupsk, dn. 09.07.2019 r.
OGŁOSZENIE
KONKURS OFERT
Numer sprawy:15/DTZ/K/U/2019
-
Zamawiający:
Miasto Słupsk, w którego imieniu działa zarządca nieruchomości
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
-
Przedmiot zamówienia: „Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości przy ul. Jana Pawła II 1 w Słupsku ”
-
Termin wykonania zamówienia: do 31 grudnia 2019 rok
-
Termin i miejsce składania ofert: 15.07.2019 r., o godz. 9:00.
Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. 76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat).
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
Konkurs ofert na „Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości przy ul. Jana Pawła II 1 w Słupsku” Nr sprawy: 15/DTZ/K/U/2019, nie otwierać przed dniem 15.07.2019 roku godz. 9:30.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu oferty wg. wzoru załącznika nr 1 do instrukcji dla oferentów.
Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15.07.2019 r. o godz. 09:30 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.
-
Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury.
-
Kryterium wyboru ofert będzie: najniższa cena - waga 100%,
-
Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.
-
Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.
-
Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).
-
Załączniki:
-
Instrukcja dla oferentów
-
Formularz ofertowy
-
Wykaz usług
-
Wzór umowy
|