Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, dn. 09.07.2019 r.

 

  

OGŁOSZENIE

KONKURS OFERT

 

Numer sprawy:15/DTZ/K/U/2019

 

  1. Zamawiający:

    Miasto Słupsk, w którego imieniu działa zarządca nieruchomości

    Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4

  2. Przedmiot zamówienia: „Wywóz nieczystości stałych  z nieruchomości przy ul. Jana Pawła II 1 w Słupsku ”

  3. Termin wykonania zamówienia:  do 31 grudnia 2019 rok

  4. Termin i miejsce składania ofert:   15.07.2019 r., o godz. 9:00.

    Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.   76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat).

    Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:

Konkurs ofert na „Wywóz nieczystości stałych  z nieruchomości przy ul. Jana Pawła II 1 w Słupsku” Nr sprawy: 15/DTZ/K/U/2019, nie otwierać przed dniem  15.07.2019 roku godz. 9:30.

Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu oferty wg. wzoru załącznika nr 1 do instrukcji dla oferentów. 

Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15.07.2019 r. o godz. 09:30  w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.

  1. Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury. 

  2.  Kryterium wyboru ofert będzie: najniższa cena - waga 100%,

  3. Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały
    w Instrukcji dla oferentów.

  4. Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.

  5. Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz
    w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).

  6. Załączniki:

    1. Instrukcja dla oferentów

    2. Formularz ofertowy

    3. Wykaz usług

    4. Wzór umowy

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Ogłoszenie o konkursie.pdf448,53 kB
Instrukcja dla oferentów.pdf2 812,83 kB
Zal. 1- Formularz oferty.doc68,50 kB
Zał. 2 - Wykaz usług.docx17,81 kB
Zał. 3 wzór umowy.odt11,43 kB
Informacja o wyborze.pdf491,19 kB
Autor dokumentu: Małgorzata Krzysztofik
Udostępnił: Małgorzata Krzysztofik (2019-07-09, godz. 12:44)
Modyfikacja: Małgorzata Krzysztofik (2019-07-09, godz. 12:45)
Odwiedzin: 1398

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5440269