Przedmiot zamówienia:
- wymiana drzwi zewnętrznych – wejściowych do budynku przy ul. Podgórnej 27 od strony ulicy oraz od strony podwórka na drzwi stalowe
- wymiana drzwi wewnętrznych- wejściowych do piwnicy na drzwi stalowe
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: do uzgodnienia z zarządem wspólnoty
3. Termin realizacji zamówienia: 2019 r. - 2 miesiące od podpisania umowy
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesiący
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy wykonany po przeprowadzeniu obmiaru z natury.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Podgórna 27 wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych do budynku oraz drzwi wewnętrznych wejściowych do piwnicy na drzwi stalowe”.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 19.07.2019. r. do godz. 10:00
3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 669 , w godzinach od 7ºº do 15ºº.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania: