Przedmiot zamówienia:
Opracowanie dokumentacji kosztorysowej dotyczącej remontu i termomodernizacji dachu budynku przy ul. Reymonta 12 w Słupsku wraz z koniecznymi uzgodnieniami z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków (budynek wpisany do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków Województwa Pomorskiego)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- 3 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, 3 egzemplarze przedmiaru robót,
- przedmiotowe dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej (format *pdf)
3. Termin realizacji zamówienia: miesiąc od podpisania umowy
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Opracowanie dokumentacji kosztorysowej dotyczącej remontu i termomodernizacji dachubudynku przy ul. Reymonta 12 w Słupsku ”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 5.07.2019. r. do godz. 13:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Marta Młynarczyk e-mail: marta.mlynarczyk@pgm.slupsk.pl, tel 59 84 87 612 lub 725757807 w godz. od 8:00 do 14:00.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.