Nr sprawy: AWiL 1/100/2019 Słupsk, 18 czerwca 2019 roku
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Moniuszki 12-13 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1.Przedmiot zamówienia:Remont i termomodernizacja dachu budynku przy ul. Moniuszki 12-13 w Słupsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
3. Termin realizacji zamówienia: do 31.01.2019
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta –Remont i termomodernizacja dachu budynku przy ul. Moniuszki 12 -13 w Słupsku.”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 8.07.2018 r. o godz. 14.00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Marta Młynarczyk e-mail: marta.mlynarczyk@pgm.slupsk.pl, tel 59 84 87 612 lub 725757807 w godz. od 8:00 do 14:00.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
-
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
|