Nr sprawy: AWiL1/80/2019 Słupsk, dn. 28.05.2019 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa Mickiewicza 5 w Słupsku, w której imieniu działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont w zakresie: remont elewacji wraz z termomodernizacją, izolacja ścian fundamentowych, remont dachu wraz z przemurowaniem kominów, remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej (WLZ, oświetlenie na czujki ruchu), wymiana stolarki okiennej (klatka schodowa, piwnice i strych), wymiana drzwi wejściowych (z obu stron budynku)
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- projekt budowlany - 4 egzemplarze w wersji papierowej
- kosztorys inwestorski – 2 egzemplarz w wersji papierowej
- przedmiar robót – 2 egzemplarz w wersji papierowej
- STWiORB - 1 egzemplarz w wersji papierowej
- 1 egzemplarz w wersji elektronicznej
3. Termin realizacji zamówienia: max. do 45 dni od podpisania umowy
4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące
5. Warunki płatności - 30 dni od dnia złożenia faktury
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu ofertowym.
Terminy 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w sekretariacie w zamkniętej kopercie z dopiskiem na:
„Oferta – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Mickiewicza 5 w Słupsku”
2. Termin składania ofert upływa w dniu 14.06.2018 o godz. 13:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Renata Stec e-mail: renata.stec@pgm.slupsk.pl, tel. 598487588 w godz. od 8:00 do 14:00
Wybór oferty
1. Otwarcie ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty / Pełnomocnik / Właściciele* bez udziału oferentów w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty / Pełnomocnik / Właściciele* zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. |