Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, dnia 10 maja 2019 roku.

Nr sprawy: AWiL1/64 /2019

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa Starzyńskiego 4 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie ekspertyzy technicznej budynku oficyny wraz z oceną przyczyn powstawania uszkodzeń

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie ekspertyzy technicznej budynku oficyny      wraz z oceną przyczyn powstawania uszkodzeń przy ul. Starzyńskiego 4 w Słupsku.

3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym     formularzu oferty.

 

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.      w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej      kopercie z dopiskiem: „Oferta – Wykonanie ekspertyzy technicznej budynku oficyny wraz      z oceną przyczyn powstawania uszkodzeń przy ul. Starzyńskiego 4 w Słupsku.”

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 31.05.2019 r. o godz. 14:00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Marta Młynarczyk,      e-mail: marta.mlynarczyk@pgm.slupsk.pl , tel. 725 757 807 w godzinach od 7:00 do 15:00.

 

Wybór oferty

 

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej bez udziału     oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie     u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania      lub wyboru wykonawcy bez podania przyczyny.

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Zapytanie ofertowe.pdf316,18 kB
Formularz ofertowy na uslugi doc.doc31,50 kB
oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postepowaniu.pdf142,06 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2019-05-14, godz. 19:52)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2019-05-14, godz. 19:52)
Odwiedzin: 1296

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5482826