Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AwiL2/13/2019                                                  Słupsk, dnia 01.02.2019 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Prusa 9 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

  1. Przedmiot zamówienia:

    - przygotowanie audyty energetycznego lub remontowego obejmującego swoim zakresem gruntowny remont budynku przy ul. Prusa 9.

    - w oparciu o audyt opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej wraz z koniecznymi uzgodnieniami

     

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

    a) opracowana dokumentacja winna obejmować:

  • termomodernizację elewacji,

  • wykonanie drenażu, wymianę okien piwnicznych

  • remont dachu z przemurowaniem kominów, wymianą rynien i rur spustowych (wspólnota posiada kosztorys inwestorski)

b) 3 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, 3 egzemplarze przedmiaru robót, 4 egzemplarze projektu, 4 egzemplarze audytu

c) przedmiotowe dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej (format * pdf)

                                                                             

3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z zamawiającym

 

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące

 

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

 

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

 

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

 

Terminy

1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta – Prusa 9 opracowanie audytu oraz dokumentacji projektowo kosztorysowej remontu budynku ”.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 18.02.2019 r. do godz. 10:00

3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 669 , w godzinach od  7ºº do 15ºº.

 

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

 

Załączniki do pobrania:

  1. Formularz ofertowy,

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

     

     

                                                                                                              ………………………………… 

              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
formularz ofertowy.doc40,00 kB
OGLOSZENIE Prusa 9 opracowanie audytu oraz dokumentacji projektowo kosztorysowej remontu budynku _. (2).pdf387,01 kB
oświadczenie oferenta.doc31,00 kB
oświadczenie wykonawcy.doc43,50 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2019-02-04, godz. 14:19)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2019-02-04, godz. 14:19)
Odwiedzin: 1147

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5440553