Nr sprawy: AWiL2/ 5/ 2019 Słupsk, dn. 25.01.2019 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kołłątaja 8 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku w zakresie : remont i docieplenie ściany frontowej wraz z remontem balkonów, remont i docieplenie ściany od strony podwórka, izolacja pionowa ścian fundamentowych .
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- 4 egzemplarze projektu budowlanego
- 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego
- 2 egzemplarze przedmiaru robót
- przedmiotowe dokumenty w wersji elektronicznej (format *pdf)
3. Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od podpisania umowy
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: ------------
5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta –
„Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku w zakresie : remont i docieplenie ściany frontowej wraz z remontem balkonów, remont i docieplenie ściany od strony podwórka, izolacja pionowa ścian fundamentowych . ”
-
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 08.02.2019 r. o godz. 12:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Haryłowicz
e-mail: malgorzata.hawrylowicz@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-37 w godzinach od 7:00 do 15:00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia
3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną.
4. Opinia Konserwatora Zabytków.
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej) |