Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AWiL2/ 215/2018                                     Słupsk, dn.   11 grudnia 2018 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Wileńskiej 17 w Słupsku,            w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku             ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody użytkowej wraz z wymiennikownią w budynku mieszkalnym wielorodzinnym                w Słupsku przy ul. Wileńskiej 17.

 

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody użytkowej wraz z wymiennikownią w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Słupsku przy                 ul. Wileńskiej 17 przedmiar robór w załączeniu.

 

3. Termin realizacji zamówienia:  do09 sierpnia 2019 r.

 

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat.

 

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

 

6. Cenę oferty należy obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

 

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta – Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody użytkowej wraz                z wymiennikownią w budynku mieszkalnym wielorodzinnym  przy ul. Wileńskiej 17 w Słupsku.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 02 stycznia 2019 r. o godz. 9ºº

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Barbara Ostrowska,                                       

e-mail: barbara.ostrowska@pgm.slupsk.pl , tel. 59 8487654, w godzinach od  7ºº do 15ºº.

  

Wybór oferty

 

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie            u administratora budynku.

 

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

 

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy.

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną.

4. Przedmiar robót.

5. Projekt budowlany – instalacje wewnętrzne sanitarne.

6. Projekt wykonawczy – technologia wymiennikowni.

7. Projekt budowlany – instalacja elektryczna wymiennikowni.

8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

9.Warunki 55/2018 oraz aneks Nr 1 przyłaczenia do sieci ciepłowniczej węzła cieplnego                 w budynku.

 

                                                                                               …............……………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
formularz ofertowy.doc40,00 kB
oświadczenie oferenta.doc31,00 kB
oświadczenie wykonawcy.doc43,50 kB
PB inst elektr Wilenska 17.pdf534,32 kB
Przedmiar Robót Wilenska 17 2018__.pdf262,59 kB
PB inst wewn Wilenska 17.pdf2 677,73 kB
PB techn_wymiennikowni Wilenska 17___2018_11.pdf6 091,03 kB
STWiORB Wilenska 17.pdf285,02 kB
WARUNKI 55-2018 + ANEKS NR 1.pdf3 336,96 kB
Wilenska 17 - ogloszenie.pdf625,27 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2018-12-12, godz. 08:15)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2018-12-12, godz. 08:15)
Odwiedzin: 1171

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6063223