Słupsk, dn. 10.12.2018r.
OGŁOSZENIE
KONKURS OFERT
-
Zamawiający: Wspólnoty Mieszkaniowe reprezentowane przez zarządcę nieruchomości Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
-
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonanie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność wspólnot mieszkaniowych zgodnie z załącznikiem Nr 1 do Instrukcji dla oferentów.
-
Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2019 do dnia 31.12.2021 r
-
Termin i miejsce składania ofert: 14.12.2018 r., o godz. 9:15.
Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. 76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat).
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
Konkurs ofert na „na wykonanie usług kominiarskich w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. Administracja Wspólnot i Lokali Nr 2”, nie otwierać przed dniem 14.12.2018 roku godz. 9:45.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1.
Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 14.12.2018r. o godz. 09:45 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.
-
Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury.
-
Kryterium wyboru ofert będzie: najniższa cena - waga 100%
-
Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.
-
Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.
-
Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).
-
Załączniki:
-
Instrukcja dla oferentów
-
Wykaz budynków
-
Formularz ofertowy
-
Wykaz osób
-
Wzór umowy
| |
Załączniki: Nazwa pliku | Rozmiar | Ogłoszenie o konkursie.pdf | 480,87 kB | Instrukcja dla oferentów.pdf | 2 705,66 kB | Zał. 1 - Wykaz budynków.pdf | 5 787,31 kB | Zał. 2- Formularz oferty.doc | 91,50 kB | Zał. 3- Wykaz osób.doc | 85,50 kB | Zał. 4 - umowa.odt | 28,48 kB | Zał. do umowy -Informacja z kontroli.odt | 10,37 kB | Zał. do umowy -Protokół .docx | 22,84 kB | odpowiedź na zapytanie.pdf | 434,54 kB | zmiana treści w formularzu oferty.pdf | 189,22 kB | Zał. 2- Formularz ofert-poprawiony.doc | 94,50 kB | Unieważnienie.pdf | 190,82 kB |
Autor dokumentu: Małgorzata Krzysztofik Udostępnił: Małgorzata Krzysztofik (2018-12-10, godz. 13:18) Modyfikacja: Małgorzata Krzysztofik (2018-12-10, godz. 13:16) Odwiedzin: 1106 |
|
|