Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, dn. 10.12.2018r.

  

 

OGŁOSZENIE

KONKURS OFERT 

 

  1. Zamawiający: Wspólnoty Mieszkaniowe reprezentowane przez zarządcę nieruchomości Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4

  2. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonanie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność wspólnot mieszkaniowych zgodnie z załącznikiem Nr 1 do Instrukcji dla oferentów.

  3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2019 do dnia 31.12.2021 r

  4. Termin i miejsce składania ofert: 14.12.2018 r., o godz. 9:00.

    Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.                  76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat).

    Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:

Konkurs ofert na „na wykonanie usług kominiarskich w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. Administracja Wspólnot i Lokali  Nr 1”, nie otwierać przed dniem  14.12.2018 roku godz. 9:30.

Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1. 

Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 14.12.2018r. o godz. 09:30  w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.

  1. Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury. 

  2.  Kryterium wyboru ofert będzie: najniższa cena - waga 100%

  3. Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.

  4. Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.

  5. Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).

  6.  Załączniki:

    1. Instrukcja dla oferentów

    2. Wykaz budynków

    3. Formularz ofertowy

    4. Wykaz osób

    5. Wzór umowy

       

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Ogłoszenie o konkursie.pdf479,22 kB
Instrukcja dla oferentów.pdf2 684,64 kB
Zał. 1 - Wykaz budynków.pdf9 623,40 kB
Zał. 2- Formularz oferty.doc92,00 kB
Zał. 3- Wykaz osób.doc85,50 kB
Zał. 4 - wzór umowy.odt28,48 kB
Zał. do umowy - Informacja z kontroli.odt10,37 kB
Zał. do umowy - Protokół .docx22,84 kB
odpowiedź na zapytanie.pdf434,54 kB
odpowiedź na zapytanie.pdf434,54 kB
zmiana treści w formularzu oferty.pdf189,22 kB
Zał. 2- Formularz ofert-poprawiony.doc94,50 kB
Informacja o wyniku postępowania.pdf518,00 kB
Autor dokumentu: Małgorzata Krzysztofik
Udostępnił: Małgorzata Krzysztofik (2018-12-10, godz. 13:13)
Modyfikacja: Małgorzata Krzysztofik (2018-12-10, godz. 13:12)
Odwiedzin: 1244

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6061547