Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AwiL 2/ 211 /2018                                       Słupsk, dn. 07 .12.2018 r.

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1. Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Piekiełko 13-14                         w Słupsku,  w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy  ul. Niemcewicza 15              w Słupsku 

     

                                        zaprasza do złożenia oferty obejmującej :

1.Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu  dotyczącego naprawy pęknięć ścian zewnętrznych budynku

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: do uzgodnienia z  Zarządem wspólnoty.

3. Termin realizacji zamówienia: 2019  rok

4. Wymagany  minimalny okres gwarancji: 5 lat

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy. 

7. Ofertę nelaży złożyć w formie pisemnej, w języku polskim  pod rygorem nieważności  na załączonym formularzu oferty. 

... Terminy

 

1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta –wykonanie remontu dotyczącego naprawy pęknięć ścian  zewnętrznych budynku  – Piekiełko 13-14”

 

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu  21.12. 2018 r. o godz. 14:00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Katarzyna Skolarus                  

    e-mail: katarzyna.skolarus@pgm.slupsk.pl, tel. 782 992 001 , w godzinach od 7:00 do 15:00,

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie                u administratora budynku.

  1. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

     

    Załączniki do pobrania:

    1. Formularz ofertowy.

    2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

  2. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną.

  3. Przedmiar robót.

     

                                           

      

     

                                                                                     ………………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
formularz ofertowy.doc40,00 kB
oświadczenie oferenta.doc31,00 kB
oświadczenie wykonawcy.doc43,50 kB
Piekielko 14 EKSPERTYZA.pdf4 040,87 kB
Przedmiar Piekielko 13-14.pdf1 403,63 kB
zap. ofert. wykonawca 12.2018 .pdf321,43 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2018-12-07, godz. 13:59)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2018-12-07, godz. 13:59)
Odwiedzin: 1060

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6062462