Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, dn. 15.10.2018 r.

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Krasińskiego 13 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynku , oraz przeprowadzenie kontroli bezpiecznego użytkowania przedmiotowego budynku

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Ekspertyza stanu technicznego budynku (ekspertyza powinna uwzględniać opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i wskazywać sposób usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości oraz wyjaśniać kwestię pęknięcia ścian konstrukcyjnych, działowych i uszkodzeń stolarki okiennej, drzwiowej), i kontrola bezpiecznego użytkowania przedmiotowego budynku (ekspertyzę techniczną i kontrolę bezpiecznego użytkowania winna wykonać osoba poswiadająca odpowiedzialne uprawnienia budowlane i będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego) przy ul. Krasińskiego 13 w Słupsku

-Ekspertyza stanu technicznego budynku -3 egzemplarzach

-Przeprowadzenie kontroli bezpiecznego użytkowania budynku-3 egzemplarzach

3. Termin realizacji zamówienia: 21.12.2018 r.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesięce

5. Warunki płatności: 14 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Wykonanie ekspertyzy technicznej ścian w budynku Krasińskiego 13 w Słupsku.”

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 31.10.2018 r. o godz. 12.00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Marta Zdziech

e-mail: marta.zdziech@pgm.slupsk.pl , tel. 725 757 819 w godzinach od 7:00 do 14.00,

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
zapytanie Krasinskiego 13 ekspertyza.pdf387,37 kB
Formularz ofertowy.odt17,02 kB
Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt27,00 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2018-10-17, godz. 09:50)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2018-10-17, godz. 09:46)
Odwiedzin: 1305

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6063096