Nr sprawy: AWiL 1/175/2018 Słupsk, dnia 11.10. 2018 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Arciszewskiego 33
w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.
w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: remont dachu .
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: – zgodnie z załączonym przedmiarem
3. Termin realizacji zamówienia: wiosna - lato 2019 r. - do uzgodnienia
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 60-miesięcy
5. Warunki płatności: 14 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczoną i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyćkosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta –wykonanie remontu dachu budynku wspólnoty mieszkaniowej Arciszewskiego 33 w Słupsku ”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 15 listopada 2018 r. o godz. 14:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Grzegorz Wierzbicki,
e-mail: grzegorz.wierzbicki@pgm.slupsk.pl tel. 725757801 w godz. od 8:00 do 14:00
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokonają właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. |